Менеджер/ка з комунікацій (PR-менеджер) в АМУ

Зафіксувати у Google календарі!


vacancy_dfrfycsz(11)
Менеджер/ка з комунікацій (PR-менеджер) в АМУ

 Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).

Умови роботи: строковий трудовий договір, повний робочий день, місце роботи – офіс АМУ в м. Київ.

 Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера):

  • підготовка матеріалів для інформаційних ресурсів АМУ;
  • реалізація завдань комунікаційної складової діяльності АМУ;
  • інформаційний та медіа супровід АМУ;
  • виконання функцій прессекретаря;
  • робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу;
  • організація пресконференцій та заходів для журналістів;
  • підготовка пресрелізів, пресанонсів, новин, привітань, подяк тощо;
  • організація коментарів та інтерв’ю експертів АМУ для ЗМІ (друкованих, інтернет, ТБ, радіо);
  • підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
  • супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність АМУ;
  • здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
  • моніторинг висвітлення діяльності АМУ у ЗМІ;
  • ведення сайту АМУ та акаунтів АМУ у соціальних мережах;

 Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій (PR-менеджера):

  • вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  • досконале знання української ділової мови;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, підготовки презентацій, роботи в соціальних мережах, роботи з фото та відеофайлами;
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді;
  • вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади;
  • знання англійської мови вітається та може бути перевагою.

 Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти  [email protected]  [email protected] 

 В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Граничний строк подання – 18 вересня 2024 року до 18.00.

 Також просимо надсилати (у разі наявності) приклади публікацій та відгуки з попередніх місць роботи.

 Оцінювання кандидатів здійснюється Комісією з відбору персоналу за внутрішніми процедурами АМУ.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди.

Результати конкурсу є остаточними та оскарженню не підлягають.

 Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 17 вересня 2024 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected][email protected].

 


Останні публікації цього розділу:

Старший експерт/ка реформи державного управління до Команди підтримки відновлення та реформ МОН

Фінансовий(а) асистент(ка), м.Запоріжжя

Communications Associate до UNDP

Старший проєктний менеджер/ка напряму цифровізації професійної освіти Команди підтримки відновлення та реформ МОН

Координатор/ка проєкту