Менеджер/ка з комунікацій (PR-менеджер/ка) в Асоціацію міст України (Київ)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансії робота
Менеджер/ка з комунікацій (PR-менеджер/ка) в Асоціацію міст України (Київ)

Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проекту «Сприяння всебічному розвитку громад через аналітику, діалог та міжнародне співробітництво», що фінансується Німецьким товариством Міжнародного співробітництва (GIZ), оголошує конкурс на заміщення вакантної посади менеджера з комунікацій (PR-менеджера).

Умови роботи: строковий трудовий договір на термін реалізації проекту  (до 31.10.2023), повний робочий день, місце роботи – офіс АМУ в м. Київ.

Основні обов’язки менеджера з комунікацій (PR-менеджера):

  • висвітлення та візуалізація впровадження проєкту;
  • підготовка щотижневих матеріалів для сайтів АМУ та U-LEAD;
  • реалізація завдань комунікаційної складової діяльності АМУ;
  • інформаційний та медіа супровід АМУ;
  • виконання функцій прес-секретаря;
  • робота зі ЗМІ, формування та ведення медіа пулу;
  • організація прес-конференцій та заходів для журналістів;
  • підготовка прес-релізів, прес-анонсів, новин, привітань та подяк;
  • організація коментарів та інтерв’ю експертів АМУ для ЗМІ (друкованих. інтернет, ТБ, радіо);
  • підготовка інформаційних матеріалів та медіа продуктів: повідомлень, презентацій, буклетів, інфографіки тощо;
  • супровід розміщення у ЗМІ інформації про діяльність проєкту;
  • здійснення медіа-моніторингу та вивчення інформаційного простору;
  • моніторинг висвітлення діяльності АМУ у ЗМІ;
  • ведення сайту АМУ та акаунтів АМУ у соціальних мережах.

Основні вимоги до кандидата на посаду менеджера з комунікацій (PR-менеджера)

  • вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
  • досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  • досконале знання української ділової мови;
  • відмінні навички письмового та усного спілкування;
  • навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, підготовки презентацій, роботи в соціальних мережах, роботи з фото та відеофайлами;
  • вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  • комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  • ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність;
  • комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  • вміння працювати в команді;
  • вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади;
  • знання англійської мови вітається та може бути перевагою.

Зацікавлені особи мають надіслати своє резюме із зазначенням посади, на яку претендують на адресу електронної пошти [email protected][email protected] не пізніше 16 січня 2023 року до 18.00.

В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи та очікувана заробітна плата. Також просимо надіслати приклади публікацій або відгуки з попередніх місць роботи.

Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди.

Результати конкурсу є остаточними та оскарженню не підлягають.

Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 15 січня 2023 року виключно письмово на адресу електронної пошти [email protected], [email protected].

 


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)