Менеджер(ка) з маркетингу для Громадського радіо
ЗАВЕРШЕНО
Громадське Радіо — перша та єдина в Україні некомерційна незалежна радіостанція формату news & talk. Ми віримо у силу та правду безумовної свободи слова, яка не може обмежуватися державою та інтересами великого бізнесу, тому ми втілюємо в життя унікальну для України бізнес-модель незалежного неприбуткового публічного радіо. Ми маємо швидко зростаючу мережу мовлення в радіоефірі та Інтернеті , що вже сьогодні налічує понад мільйон потенційних слухачів. Ми виходимо на новий етап динамічного розвитку Громадського радіо як соціального підприємства, який потребує залучення професійного менеджера з маркетингу.
Цілі
- Розробка та імплементація маркетингової стратегії продуктів ГР з метою збільшення їх аудиторії;
- Збільшення впізнаваності та лояльності до бренду ГР;
- Залучення рекламодавців;
- Перезапуск онлайн платформ, на яких присутнє ГР.
Що треба вміти
Людина, яку ми шукаємо, повинна поєднувати як аналітичні, так і креативні здібності:
- Глибокі знання в маркетингу та комунікаціях;
- Досвід роботи в цифровому маркетингу та глибоке розуміння потенціалу цифрових каналів комунікації для реклами та комунікацій;
- Розуміння цифрових маркетингових інструментів;
- Хороші комунікаційні навички та вміти писати якісні тексти;
- Досвід роботи з Google Analytics, Facebook Insights;
- Досвід розробки маркетингових стратегій для медіа-компаній – великий плюс;
- Знання радіо-ринку – великий плюс.
Що треба буде робити
- Аналіз конкурентного середовища;
- Аналіз та інтерпретація даних щодо нинішньої аудиторії ГР та визначення нових потенційних аудиторій;
- Рекомендації щодо контент стратегії та методів просування нового контенту з метою збільшення аудиторії привабливої для рекламодавця;
- Налагодження стосунків з прямими рекламодавцями;
- Пошук нових форм монетизації контенту ГР;
- Контроль за розробкою веб-сайту, мобільних додатків та інших програмних та аналітичних рішень;
- Тісна взаємодія з редакцією;
- Формування та управління промо-бюджетом ГР.
Умови роботи
- Неунормований робочий день без вимоги постійної фізичної присутності;
- умови договору про надання послуг із ФОП;
- можливість мати робоче місце в серці Києва;
- конкурентна заробітна платня;
- позитивна та дружня атмосфера;
- можливості для динамічного професійного розвитку, створення та реалізації соціальних ідей і проектів.
Конкурс на посаду менеджера(ки) з маркетингу Громадського радіо не має кінцевої дати, але в наших планах є знайти й залучити найкращу(ого) кандидатку(а) до роботи не пізніше 10 листопада 2017 року.
Надсилайте лист із обґрунтуванням Вашої зацікавленості та резюме на адресу [email protected] із поміткою «Marketing manager» в темі листа.