Менеджер/ка з організації заходів
Основні обов’язки:
- Організація та координація підготовки до заходу (онлайн та офлайн)
- Планування бюджету заходу та контроль витрат
- Пошук і комунікація з підрядниками, спікерами та партнерами
- Координація роботи команди під час підготовки та проведення заходу
- Підготовка та оформлення необхідної документації (договори, кошториси, звіти)
Основні вимоги:
- Досвід роботи на посаді менеджера від 1-2 років
- Вміння ефективно організовувати заходи різного масштабу
- Досвід управління проєктами та роботи з бюджетом
- Підтвердження релевантного досвіду організації заходів
- Відмінні комунікативні та організаційні навички
- Стресостійкість, відповідальність, уважність до деталей
- Знання англійської мови на рівні не нижче B2
Умови роботи:
- Робота в м. Київ, офіс в центрі міста
- Часткова зайнятість, гібридний формат роботи (онлайн / офлайн)
- Дружня команда
- Початок роботи з 1 травня
Резюме та мотиваційний лист надсилайте на пошту: [email protected].