Менеджер/ка з організації заходів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
lysenkoyv

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(1)
Менеджер/ка з організації заходів

Основні обов’язки:

  • Організація та координація підготовки до заходу (онлайн та офлайн)
  • Планування бюджету заходу та контроль витрат
  • Пошук і комунікація з підрядниками, спікерами та партнерами
  • Координація роботи команди під час підготовки та проведення заходу
  • Підготовка та оформлення необхідної документації (договори, кошториси, звіти)

Основні вимоги:

  • Досвід роботи на посаді менеджера від 1-2 років
  • Вміння ефективно організовувати заходи різного масштабу
  • Досвід управління проєктами та роботи з бюджетом
  • Підтвердження релевантного досвіду організації заходів
  • Відмінні комунікативні та організаційні навички
  • Стресостійкість, відповідальність, уважність до деталей 
  • Знання англійської мови на рівні не нижче B2

Умови роботи:

  • Робота в м. Київ, офіс в центрі міста
  • Часткова зайнятість, гібридний формат роботи (онлайн / офлайн) 
  • Дружня команда
  • Початок роботи з 1 травня

Резюме та мотиваційний лист надсилайте на пошту: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка Грантової програми

Бухгалтер/ка

Експерт/експертка для проведення фасилітованої сесії з перегляду стратегічного плану розвитку організації

Послуги SMM

Конкурс подовжено: райтер (-ка) для довгострокового проєкту з впровадження соціальних послуг та розвитку сімейних форм виховання

Вакансія: Expert on Urban Planning (Category 2)