Менеджер/ка з питань Моніторингу і Оцінки / M&E Manager

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy_dfrfycsz(7) prostirjob
Менеджер/ка з питань Моніторингу і Оцінки / M&E Manager

Міжнародний Медичний Корпус ніколи не вимагає від кандитатів внесків, платежів або інших грошових операцій. Якщо у зв’язку з працевлаштуванням на роботу у вас вимагають гроші, будь ласка, повідомте про це Міжнародному Медичному Корпусу на сайті для повідомлень про неправомірну поведінку: www.InternationalMedicalCorps.ethicspoint.com. Будь ласка, не надсилайте своє резюме або заявку на цей сайт, вони не будуть розглянуті.

Міжнародний Медичний Корпус – це глобальна гуманітарна некомерційна організація, яка займається порятунком життів і полегшенням страждань через проведення навчальних тренінгів в галузі охорони здоров’я та надання програм допомоги та розвитку. Міжнародний Медичний Корпус був заснований у 1984 році лікарями-волонтерами та медсестрами, та є приватною, добровільною, неполітичною та неконфесійною організацією. Місія організації полягає в тому, щоб покращити якість життя за допомогою необхідних втручань у сфері охорони здоров’я, та пов’язаних із цим заходів, спрямованих на розвиток та відтворення місцевого потенціалу в незахищених громадах по всьому світу. Пропонуючи навчання та медичну допомогу місцевому населенню та медичну допомогу людям, які знаходяться у сфері найвищого ризику, а також завдяки гнучкості, що допомагає швидко реагувати на надзвичайні ситуації, Міжнародний Медичний Корпус займається тим, що відновлює зруйновані системи охорони здоров’я та допомагає повернути їм самозабезпечення.  

Наразі ми шукаємо Менеджера/ку з питань Моніторингу і Оцінки (M&E Manager) в Києві.

Опис вакансії 

Роль менеджера з питань моніторингу та оцінки (M&E) полягає у підтримці підвищення ефективності та підзвітності шляхом впровадження науково обґрунтованого  управління програмами/проєктами на місцевому рівні з метою спрямування та покращення результатів діяльності програми.

Менеджер з питань моніторингу та оцінки надаватиме технічну підтримку в розробці методологій та інструментів для забезпечення наявності чіткої та точної інформації на рівні програми/проєкту. Менеджер з питань  моніторингу та оцінки також відіграє важливу роль в управлінні даними та їх якості, розробляючи систему моніторингу та оцінки (M&E), яка дотримується Глобальних Настанов Моніторингу та Оцінки (M&E) Міжнародного Медичного Корпусу, Мінімальним Стандартам Якості Моніторингу та Оцінки (M&E), а також керівним політикам та процедурам Моніторингу та Оцінки (M&E), зокрема, розробленим Міжнародним валютним фондом (МВФ). 

Менеджер з питань моніторингу та оцінки надаватиме технічну підтримку програмі та розбудовуватиме потенціал Місії в країні шляхом посилення навчання та обміну знаннями в рамках ММК та з більш широким гуманітарним співтовариством. Він також підтримуватиме розробку проєкту, включаючи підготовку та управління бюджетом Місії з моніторингу та оцінки, а також розробку проєкту.

Щоб бути успішним на даній посаді, кандидат повинен виконувати основні обов’язки самостійно або ж необхідні особливі умови праці.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 Політики, настанови  та процедури Міжнародного Медичного Корпусу

  • Впроваджувати Глобальні Настанови з Моніторингу та Оцінки в усі відповідні заходи з Моніторингу та Оцінки (M&E) на місцевому рівні та забезпечувати функціонування методичних рекомендацій з моніторингу та оцінки на місцевому рівні.
  • Застосовувати та адаптувати існуючі Глобальні Настанови з Моніторингу та Оцінки, інструменти та шаблони на відповідних етапах проєктного циклу.
  • Активно просувати стандарти запобігання сексуальній експлуатації та насильству  (PSEA) в рамках ММК та серед його бенефіціарів.
  • Сприяти створенню позитивного іміджу та загальної довіри до організації, зокрема шляхом застосування Кодексу Етичних  Норм  Поведінки, цінностей та позиції щодо внутрішніх та зовнішніх суб’єктів.

Розробка  та Планування Проєкту 

  • Розробити та координувати оцінку потреб та аналіз ситуації за допомогою різних підходів (наприклад, прямий збір даних, вторинні джерела, аналіз дерева проблем, SWOT-аналіз) та забезпечити взаємозв’язок між оцінкою потреб та розробкою проєкту.
  • Забезпечити виконання вимог донорів щодо моніторингу та оцінки під час розробки проєктних пропозицій, таких як обов’язкові донорські показники та додатки тощо.
  • Підтримувати  програми та команди з Моніторингу та Оцінки (M&E) у розробці структури результатів, теорії змін, логічної схеми та плану Моніторингу та Оцінки (M&E), включаючи індикатори для існуючих та нових проєктів.
  • Визначення бюджету/ресурсів, необхідних для діяльності проєктів з Моніторингу та Оцінки (M&E).
  • Представляти організацію в робочих групах з Моніторингу та Оцінки (M&E), та оцінювання, просуваючи позитивний імідж.

Система Моніторингу та Оцінки (M&E)

  • У координації з програмною командою та місцевими координаторами з Моніторингу та Оцінки (M&E) створити надійну систему Моніторингу та Оцінки (M&E) за участю всіх зацікавлених сторін для забезпечення якості роботи місії ММК.
  • Дотримуватися повних процедур Моніторингу та Оцінки (M&E) та операційних планів в рамках місії та розробити узгоджені інструменти збору даних із залученням різних зацікавлених сторін (проєктна команда, партнери).
  • Забезпечити, щоб підзвітність перед постраждалими групами населення (AAP) була вбудована в усі заходи ММК, і підтримувати будь-яку діяльність зі збору даних під керівництвом координатора Безпечного, Підзвітного та Інклюзивного Програмування (SAIP) протягом усього проектного циклу, що дозволить розробляти програми на основі фактичних даних і вживати коригувальних заходів.
  • Розробляти стратегії збору даних та потоки звітності для проєктів місії.
  • Контролювання  збору і своєчасного надання даних і статистики з медичних закладів та інших центрів.
  • Консолідувати статистичні дані з секторів охорони здоров’я, харчування, санітарії  і гігієни (WASH), психічного  здоров’я  та  психосоціальної підтримки (MHPSS), гендерного зумовленого насильства (GBV) та FSL (залежно від ситуації), а також аналізувати міжсекторальну статистику.
  • Співпрацювати з командами Моніторингу та Оцінки (M&E)  та DHIS2 в штаб-квартирі для розробки та підтримки системи управління даними, включаючи оновлення, пошук і усунення несправностей та оперативне вирішення всіх проблем, що виникають.
  • Впроваджувати DHIS2 там, де це доречно та можливо, контролювати та управляти введенням даних DHIS2 та управлінням ними.
  • Керувати впровадженням системи супутникового відстеження та дистанційного моніторингу (STARM)
  • Керувати процесом підготовки щоквартальних звітів по країні та тісно співпрацювати з технічними керівниками програм для узагальнення даних проекту на рівні країни
  • Здійснювати регулярні візити на об’єкти або за необхідності для моніторингу надання послуг та забезпечення якості даних.

Управління якістю даних

  • Співпрацювати з технічним персоналом у підтримці якості даних та регулярному моніторингу програм.
  • Оцінювати якість зібраних даних для показників та забезпечувати усунення помилок і проблем, пов’язаних з даними.
  • Координувати регулярні аудити якості даних, що проводяться на різних об’єктах, узагальнювати результати на рівні проєкту та розробляти плани дій для впровадження коригувальних заходів.
  • Керувати інструментами та методами оцінки якості та безпеки даних.
  • Забезпечувати дотримання етичних норм при зборі та управлінні всіма даними, використання практики інформованої згоди при проведенні всіх інтерв’ю, а також зменшення ризиків для конфіденційності при зберіганні та передачі даних.
  • Визначте та знайдіть допоміжну документацію для звітування за індикаторами.
  • Зберігати дані на рівні місії відповідно до протоколів захисту даних ММК.

Методи відбору

  • Використовувати належні методи відбору (імовірнісні та неімовірнісні) з урахуванням бажаної потужності, типу дослідження або оцінки (наприклад, одномоментне або багатомоментне; початкова та кінцева лінії), мети дослідження або оцінки (наприклад, тестування змін або визначення рівня поширеності) та бюджетних обмежень.
  • Аналізувати підхід до формування відбору, запропонований експертом/консультантом (за необхідності).
  • Розробка схеми вибірки та розрахунок обсягу вибірки для опитування, включаючи виконання рекомендацій донорів щодо проведення опитувань.

 Якісні та кількісні методи

  • Розробляти та використовувати різні якісні та кількісні методи збору даних, включаючи структуровані/напівструктуровані інтерв’ю, інтерв’ю з ключовими інформаторами, глибинні інтерв’ю, групові дискусії, фокус-групові дискусії та прямі спостереження як інструмент Моніторингу та Оцінки (M&E) 
  • Проводити тренінги з кількісних та якісних методів збору даних для фахівців з Моніторингу та Оцінки (M&E) програм та інтерв’юерів.
  • Відстежувати соціальну динаміку, управляти помилками/упередженістю та розробляти стратегію їх мінімізації, а також забезпечувати репрезентативність зібраних даних для груп населення, які не мають влади (уникати надмірної залежності від лідерів громад, місцевої влади та/або органів державної влади як першоджерел для визначення потреб та уподобань громад).
  • Координувати логістику збору даних, управління даними та забезпечувати наявність необхідних ресурсів.
  • Розробляти анкети з метою  моніторингу та застосування різних методів проведення інтерв’ю (структурованих/напівструктурованих).
  • Розробляти структури баз даних для зберігання та маніпулювання кількісними даними.
  • Впроваджувати відповідні та рекомендовані керівні принципи проведення опитувань
  • Здійснювати регулярні візити на місця за потреби для моніторингу та надавати допомогу партнерам у процесі збору даних для забезпечення їхньої якості.

 Мобільний та ручний збір даних

  • Визначення відповідного інструменту збору даних, виходячи з мети, переваг та недоліків мобільних методів збору даних.
  • Розробка простих і складних анкет за допомогою XLS або конструктора форм (Kobo form builder, Ona form builder тощо).
  • Підтримка у встановленні та налаштуванні мобільних інструментів збору даних (ODK collect, Kobo collect, Ona collect, CommCare тощо) на смартфонах або планшетах та управління даними на мобільних серверах (Kobo form builder, Ona form builder тощо)
  • Підвищення спроможності інших співробітників у розробці XLS-форм та налаштуванні мобільного збору даних.

 Аналіз даних, включаючи використання статистичного програмного забезпечення

  • Застосовувати стандартні методології для аналізу даних, з метою забезпечення можливості порівняння та агрегування даних у часі та за різними проектами.
  • Підтримувати Моніторинг та Оцінку (M&E) та команду проєпмиаккту/програми у проведенні статистичного аналізу, включаючи описовий (одновимірний та двовимірний аналіз даних) та інференційний аналіз з використанням статистичного програмного забезпечення.
  • Виконувати якісний текстовий аналіз та розробляти тематичні плани (кодування).
  • Тріангуляція результатів, отриманих з кількох якісних і кількісних джерел.
  • Інтерпретувати статистичні дані для використання в процесі прийняття рішень і синтезувати кількісну та якісну інформацію для написання звітів та прийняття рішень.

 Планування оцінювання

  • Підтримка в розробці TOR для внутрішніх і зовнішніх базових досліджень, проміжних оцінок, фінальних оцінок, а також формулювання різних типів питань дослідження, таких як дослідження задоволеності, аналіз бар’єрів, аналіз ринку та Дослідження знань, поглядів та практик (KAP).
  • Визначати необхідні ресурси для проведення оцінювання, такі як інформація, експертиза, персонал, інструменти та бюджет.
  • Керувати адміністративним та логістичним процесом оцінювання із залученням зовнішніх оцінювачів.
  • Підтримувати у навчанні та контролювати збір даних для внутрішньої оцінки ефективності, а також розробляти та узагальнювати висновки, отримані за допомогою партисипативних методів оцінки (активне залучення постраждалих спільнот до оцінювання).
  • Визначати можливості для проведення офіційних досліджень з використанням епідеміологічних методів, таких як когортне дослідження або дослідження “випадок-контроль”; співпраця зі штаб-квартирою та технічним персоналом у розробці та проведенні досліджень відповідно до стратегії діяльності представництва в країні.

 Презентація  Інформація

  • Писати повні описові звіти (оцінки потреб, внутрішні огляди, звіти про опитування та  моніторинг на місцях) та резюме.
  • Представляти інформацію та “розповідати історію” проекту різним аудиторіям і особам, які приймають рішення, на основі результатів аналізу та моніторингу.
  • Перевіряти точність звітів та представлення інформації, включаючи використання відповідних графіків і таблиць.
  • Поширювати якісні та кількісні результати за допомогою встановленої інформаційної панелі або системи відповідно до узгодженої періодичності.
  • Звітувати та ділитися результатами оцінювання із зацікавленими сторонами.

 Управління та лідерство

  • Надавати підтримку Регіональному офісу у визначенні потреб у людських ресурсах для відділу моніторингу та оцінки, а також допомагати у підборі, адаптації та навчанні персоналу.
  • Забезпечувати технічний контроль та координацію роботи фахівців з  питань Моніторингу та Оцінки (M&E)  на місцях.
  • Створювати та підтримувати робоче середовище, засноване на взаємній повазі, де члени команди прагнуть досягти досконалості.

 Розвиток потенціалу та навчання

  • Забезпечити навчання на основі виявлених недоліків.
  • Забезпечити коучинг/наставництво персоналу та навчання на робочому місці для покращення навичок персоналу у сфері Моніторингу та Оцінки (M&E)  
  • Проведення тренінгів та навчання на робочому місці для персоналу та волонтерів ММК на основі необхідних навичок у сфері Моніторингу та Оцінки (M&E)   .
  • Підтримувати програмний персонал додатковим навчанням та наставництвом щодо рутинних процедур моніторингу та методів спостереження.

 Управління Знаннями та Навчання

  • Підтримка в розробці механізмів і процесів управління знаннями та навчанням для місії, забезпечуючи при цьому відповідність цих механізмів керівним принципам ММК
  • Створити базові системи навчання, які включають результати програмних досліджень, набутий досвід, досягнення  та недоліки, а також розробити всі інструменти, необхідні для підтримки практики навчання.
  • Сприяти проведенню оглядів за результатами діяльності та аналізу отриманих уроків, включаючи дані, зібрані за допомогою  механізмів зворотного зв’язку та реагування на рівні громад (CBFRM) та інших партисипативних форм залучення громадськості та збору зворотного зв’язку.

 Механізм Зворотного Зв’язку та Реагування на Рівні Громади

  • Підтримка команди з питань Безпечного, Підзвітного та Інклюзивного Програмування (SAIP)у створенні та підтримці ефективних механізмів зворотного зв’язку для прийняття рішень у повній відповідності до зобов’язань щодо підзвітності перед постраждалими групами населенням (AAP), включаючи населення  у відповідності  до Міжвідомчого Постійного Комітету (IASC CAAP), Основних Гуманітарних Стандартів (CHS) та Гуманітарної Хартії “Сфера”.
  • Моніторинг механізмів зворотного зв’язку та реагування на рівні громад (CBFRM), ініціатив та практик підзвітності в рамках місії.
  • Підтримувати впровадження методологій консультування з громадами щодо їхніх уподобань, виходячи з оперативного контексту.

 Наскрізні теми

  • Підтримка персоналу та керівництва програм ММК у впровадженні критично важливих концепцій щодо ґендеру, віку, захисту людей з інвалідністю та  чутливості до конфліктів в усі проекти та програми шляхом:
  • Підтримки спеціальних аналізів з питань ґендеру, захисту та чутливості до конфліктів, які можуть знадобитися за програмами.
  • Інтеграція збору інформації, пов’язаної з демографічною вразливістю та контекстуальними ризиками (гендер, вік, інвалідність, навколишнє середовище тощо), в усі заходи з моніторингу та оцінки для забезпечення доказової бази.
  • Подальша співпраця з командами програм для використання отриманих результатів і посилення діяльності відповідно до ґендерних, захисних і конфліктно-чутливих підходів.

 Інше 

  • Будь-які інші завдання на вимогу безпосереднього керівника або уповноваженої особи.
  • Додаткові обов’язки, такі як тимчасове розширення територіальної відповідальності, заміщення вакантних посад на певний період, заміна колег, які перебувають на лікарняному/щорічній відпустці/відрядженні, внутрішнє дублювання посад, будь-які специфічні завдання, пов’язані з організаційними потребами.
  • Обов’язки та відповідальність, перелічені в цьому документі, є репрезентативними для характеру та рівня дорученої роботи і не обов’язково є вичерпними.

МІНІМАЛЬНІ ВИМОГИ

  • Як правило, ступінь бакалавра в галузі соціальних наук, громадського здоров’я, статистики або міжнародного розвитку, з досвідом або знаннями у сфері Моніторингу та Оцінки (M&E)   епідеміології, громадського здоров’я та управління інформацією в галузі охорони здоров’я. Перевага надається магістерському рівню або вищому ступеню в галузі соціальних наук, громадського здоров’я, статистики або міжнародного розвитку. Еквівалентна комбінація відповідної освіти та досвіду може бути замінена за необхідності. 
  • Як правило, 5+ років відносного прогресивного досвіду роботи у відповідній сфері, включаючи щонайменше 4 роки прикладного досвіду роботи в гуманітарній організації у розробці, впровадженні та нагляді за виконанням завдань з моніторингу та оцінки у відповідних секторах.
  • Продемонстрований досвід управління командами та розбудови кадрового потенціалу в рамках складних програм.
  • Досвід роботи з підходами Моніторингу та Оцінки (M&E) для ключових донорів, таких як USAID, BHA, OFDA, ECHO, ЄС, DfID, ООН тощо. 
  • Досвід розробки баз даних та інших інструментів для управління інформацією, таких як DHIS2;
  • Досвід використання якісного та кількісного програмного забезпечення для аналізу даних.
  • Досвід роботи з мобільною платформою для збору даних
  • Здатність виявляти прогалини у знаннях та навичках персоналу щодо концепцій та навичок з Моніторингу та Оцінки (M&E)    та проводити навчання з цих питань.
  • Здатність писати повні описові звіти (оцінки потреб, внутрішні огляди, звіти про прогрес) та резюме.
  • Продемонстроване розуміння захисту та конфіденційності даних як частини практики збору та управління даними, а також здатність поважати та зберігати конфіденційність.
  • Володіння програмами Microsoft Office, включаючи Word, Excel, Outlook, PowerPoint і Teams.
  • Компетентність у використанні статистичного програмного забезпечення EPI-Info, SPSS та STATA.
  • Володіння навичками роботи з програмним забезпеченням для якісного аналізу даних, таким як MaxQDA, NVivo, Atlas.ti.
  • Володіти навичками роботи з мобільним програмним забезпеченням для збору даних, таким як Ona, KoboToolBox.
  • Доносити організаційні цілі до команди.
  • Підтримувати інновації та організаційні зміни, коли це необхідно.
  • Мати навички аналітичного, концептуального та стратегічного мислення
  • Вміння будувати відносини у співпраці та сприяти командній роботі.
  • Високий рівень володіння англійською мовою (говоріння – читання – письмо).
  •  Високий рівень володіння українською мовою (говоріння – читання – письмо).

Своє резюме направляйте за посиланням.

Норми поведінки

Відповідно до даної посади, людина повинна сприяти та заохочувати культуру дотримання та етики в усій організації та підтримувати чітке розуміння стандартів відповідності Міжнародного Медичного Корпусу та етичних стандартів донорства. Співробітники також несуть відповідальність за запобігання порушення нашого кодексу поведінки та етичних норм, які можуть включати конфлікти інтересів чи етичних норм чи політики безпеки. Якщо ви бачите, чуєте або дізнаєтеся про порушення кодексу поведінки та етичних норм чи політики безпеки , ви зобов’язані про це повідомити.

Якщо це керівна позиція, слід подавати приклад етичної поведінки через власну поведінку та нагляд за роботою інших; забезпечити, щоб ті, хто звітує перед вами, мали достатні знання та ресурси для дотримання стандартів, викладених у кодексі поведінки та етичних норм; контролювати відповідність підлеглих працівників; забезпечити дотримання кодексу поведінки та етичних норм та політики Міжнародного Медичного Корпусу, включаючи політику безпеки та захисту від приниження, знущання та сексуальних домагань на робочому місці, постійно та справедливо; підтримувати працівників, які сумлінно піднімають такі питання або виражають занепокоєння.

Безпека

Всі співробітники поділяють відповідальність та зобов’язання щодо безпеки та захисту населення, з яким ми працюємо, включаючи особливо вразливі категорії дорослих та дітей. Це включає захист від наступної поведінки наших співробітників або партнерів: сексуальна експлуатація та насилля; експлуатація праці, нехтування або насилля над дітьми, дорослими, що відносяться до групи ризику або ЛГБТ-представниками; будь яка форма торгівлі людьми.

Рівні можливості

Міжнародний Медичний Корпус з гордістю надає рівні можливості працевлаштування всім співробітникам і кваліфікованим кандидатам без урахування раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, національного або етнічного походження, віку, інвалідності або статусу ветерана.


Останні публікації цього розділу:

Психолог/иня для підтримки жінок, які потерпіли від ГЗН у м. Миколаєві

Координатор/ка європейських проєктів

Проєктний/а менеджер/ка

Cпеціаліст/ка з адміністративної діяльності

Translator / Interpreter до UN-Habitat

Співголова Групи з грошової допомоги IASC (на національному рівні)