Менеджер/ка з питань закупівель та надання грантів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Chemonics logo
Менеджер/ка з питань закупівель та надання грантів

Загальна інформація:

Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) є семирічним проектом міжнародної технічної допомоги, що впроваджується компанією «Кімонікс Інтернешнл Інк.» у рамках Договору про співпрацю з Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) починаючи з 15 листопада 2019 р.

Метою Програми є прискорення економічного розвитку сільських громад України, що потребують найбільшої підтримки, шляхом покращення управління в сільськогосподарському секторі, що сприятиме розвитку більш продуктивних, сучасних та прибуткових мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП), які успішно інтегруватимуться в конкурентні українські та міжнародні ринки.

Цілі програми співпадають із трьома елементами ринкової системи: ланцюги доданої вартості, функції підтримки, нормативно-правова база.

З метою забезпечення швидкого реагування на продовольчу кризу, що розгортається в Україні та світі, АГРО працює задля відновлення сільськогосподарського сектору, зокрема його модернізації, підвищення ефективності та диверсифікації, що в свою чергу сприятиме довгостроковому економічному відновленню України та покращенню глобальної продовольчої безпеки.

Кімонікс-АГРО працює над втіленням започаткованої USAID Ініціативи на підтримку стійкості агросектору (Agriculture Resilience Initiative) – AGRI-Україна, яка допоможе Україні зберегти бл. 1,5 млн. т зерна в рамках більш широких зусиль USAID зі збереження темпів виробництва та експорту зерна з України до інших країн світу.

Мета роботи:

Для сприяння досягненню загальних цілей «АГРО», Менеджер з питань  закупівель та надання грантів забезпечуватиме професійну підтримку діяльності в рамках Програми «АГРО», виконуючи роль координатора із закупівель широкого спектру товарів та послуг.

Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):

  • Допомогати команді відділу субгрантів і контрактів та технічним спеціалістам готувати закупівельні контракти та інші пов’язані документи;
  • Готувати та публікувати запити цінових пропозицій (RFQ)/запити комерційних пропозицій (RFP), отримує та перевіряти пропозиції/бюджети на предмет їх прийнятності та доцільності;
  • Формувати тендерні комітети та входити до їх складу як член без права голосу з метою сприяння процесу оцінки пропозицій;
  • Готувати меморандуми щодо вибору постачальників, обґрунтування вибору унікальних постачальників, результатів переговорів;
  • Забезпечувати повну відповідність тендерних процедур та укладених договорів регламентам USAID, а також принципам та процедурам Кімонікс;
  • Забезпечувати підписання контрактів згідно повноважень на підписання документів, запроваджених в регіональному офісі;
  • Координувати загальну логістику для закупівель і грантів разом із менеджерами SIF та операційною командою;
  • Забезпечувати повну відповідність постачальників та підрядників умовам контрактів в частині підготовки звітності та/або рахунків, а також їх повну відповідність регламентам USAID та принципам і процедурам Кімонікс;
  • Порівнювати поставлені товари та виставлені рахунки із заявкою на закупівлю, аби упевнитися в їх відповідності та перевіряти тип, кількість та стан товарів;
  • Готувати запити та замовлення на закупівлю, угоди з постачальниками, субконтракти на закупівлю та забезпечувати їх відповідність регламентам USAID та принципам і процедурам Кімонікс;
  • Готувати доповідні записки щодо результатів та ефективності роботи постачальників послуг та товарів;
  • Вводити дані та оновлювати інформацію щодо замовлень на закупівлю та товарних залишків до баз даних закупівель та залишків;
  • Допомагати з веденням документообігу (підшивати, сканувати, зберігати документи);
  • Вести та постійно оновлювати базу даних угод Програми «АГРО»;
  • Працювати в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
  • У співпраці з директором SIF, керівником команди SIF та фінансово-адміністративним директором перевіряти, як субреципієнти/ підрядники керують закупівлями, перевіряють джерела та походження товарів, інвентарю, доглядають, обслуговують і розпоряджаються обладнанням, придбаним за субгрантом/ контрактом, і допомогати їм в покращенні процесів за необхідності;
  • Підтримувати зв’язок з іншими працівниками проекту та підтримувати субреципієнтів, щодо вчасного отримання порад та допомоги щодо менеджменту субгрантів, включаючи фінансовий  та адміністративний супровід, а також щодо всіх відповідних технічних компонентів субгрантів;
  • На вимогу – виконання інших відповідних завдань.

Для залучення на цю посаду передбачається укладення річного трудового договору з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Проекту

(до листопада 2026 р.) – в залежності від завдань, що включатимуться до наступних Річних планів робіт Проекту.

Визначене місце роботи: Київський офіс Проекту (м. Київ, Україна, за необхідності – віддалена робота).

Працівник/Працівниця може періодично їздити у відрядження в інші регіони України.

Необхідні навички та професійна кваліфікація:

  • Вища освіта у відповідній галузі (принаймні ступінь бакалавра) або еквівалентний досвід. Бажаний диплом магістра;
  • Щонайменше п’ять років досвіду у сфері планування, адміністрування й керування грантами USAID та/або субконтрактами; досвід керування субгрантами й угодами за договорами про співпрацю є перевагою;
  • Знання життєвого циклу грантів і контрактів USAID, необхідних правил і положень; знання політики та процедур компанії «Кімонікс» щодо фінансового контролю грантів й субконтрактів; закінчення Практикуму з керування грантами компанії «Кімонікс» є перевагою;
  • Здатність швидко й творчо працювати без шкоди відповідності чи якості для провадження діяльності ФС;
  • Відмінні навички ефективної взаємодії з місцевими професіоналами, міжнародними донорськими організаціями, громадянським суспільством і приватним сектором, колегами з державних органів приймаючої країни й іншими партнерами-виконавцями;
  • Вільне володіння українською мовою як рідною; вільне володіння англійською мовою (в тому числі усною та письмовою) ;
  • Впевнений користувач програм MS Office 365;
  • Успішний досвід роботи у багатонаціональних і багатомовних колективах під тиском та в умовах стислих термінів.

Порядок подання резюме

Просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 31 травня 2024 р. з поміткою Менеджер/-ка з питань закупівель та надання грантів та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project