Менеджер/ка з управління інформацією
Міжнародний Медичний Корпус ніколи не вимагає від кандитатів внесків, платежів або інших грошових операцій. Якщо у зв’язку з працевлаштуванням на роботу у вас вимагають гроші, будь ласка, повідомте про це Міжнародному Медичному Корпусу на сайті для повідомлень про неправомірну поведінку: www.InternationalMedicalCorps.ethicspoint.com. Але, будь ласка, не надсилайте своє резюме на цей зазначений сайт, воно не буде розглянуто.
International Medical Corps – це глобальна гуманітарна некомерційна організація, яка займається порятунком життів і полегшенням страждань через проведення навчальних тренінгів в галузі охорони здоров’я та надання програм допомоги та розвитку. Міжнародний Медичний Корпус був заснований у 1984 році лікарями-волонтерами та медсестрами, та є приватною, добровільною, неполітичною та неконфесійною організацією. Місія організації полягає в тому, щоб покращити якість життя за допомогою необхідних втручань у сфері охорони здоров’я, та пов’язаних із цим заходів, спрямованих на розвиток та відтворення місцевого потенціалу в незахищених громадах по всьому світу. Пропонуючи навчання та медичну допомогу місцевому населенню та медичну допомогу людям, які знаходяться у сфері найвищого ризику, а також завдяки гнучкості, що допомагає швидко реагувати на надзвичайні ситуації, Міжнародний Медичний Корпус займається тим, що відновлює зруйновані системи охорони здоров’я та допомагає повернути їм самозабезпечення.
Міжнародний Медичний Корпус наразі шукає Менеджер/ку з управління інформацією (Information Management Manager (M&E) в Києві.
ОПИС ВАКАНСІЇ
Менеджер/ка з управління інформацією (МіО – Моніторинг і оцінка) нестиме основну відповідальність за розробку та підтримку системи управління даними. Менеджер/ка з управління інформацією (МіО) відповідатиме за забезпечення збору, зберігання, аналізу та презентації всіх необхідних даних місії з дотриманням вимог щодо точності та своєчасності їх подання. Менеджер/ка з управління інформацією (МіО) також несе повну відповідальність за розробку та розповсюдження стандартних операційних процедур (СОПів) з управління даними та протоколів щодо захисту даних, з метою забезпечення правильного введення даних та управління ними персоналом Міжнародного Медичного Корпусу (ММК). Дані місії складаються з первинних даних, зібраних співробітниками ММК, та вторинних даних, наданих третіми сторонами. Сюди входять, зокрема, дані польових досліджень, електронні таблиці, бази даних і файли у форматі CSV, а також інші дані. Відповідно, Менеджер/ка з управління інформацією (МіО) повинен об’єднати та трансформувати дані таким чином, щоб їх можна було проаналізувати та представити у вигляді узгодженої та співставної звітності. Аналогічно, Менеджер/ка з управління інформацією (МіО) повинен підтримувати впорядковану та актуалізовану модель даних. Крім того, Менеджер/ка з управління інформацією (МіО) відповідатиме за розбудову потенціалу команд ММК через навчання, практичні семінари та надання технічної підтримки у разі потреби. Менеджер/ка з управління інформацією (МіО) буде підтримувати регулярний контакт як з місцевими командами, так і зі штаб-квартирою.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ:
Система МіО (Моніторинг і оцінка)
- Проводити огляд, аналіз та оцінку існуючих систем управління інформацією/даними, а також потреб користувачів програми, з метою надання рекомендацій та рішень для реалізації програми в країні.
- Розробляти технічні рішення для перенесення даних зі сторонніх джерел до системи управління даними ММК.
- Підтримувати зв’язок зі сторонніми надавачами даних задля створення механізмів та процедур для належної передачі даних між ММК та третіми сторонами.
- Координувати роботу з відповідним персоналом програми для забезпечення своєчасного та повного використання систем управління даними бенефіціарів і ефективного моніторингу.
- Розробляти стратегію та інструкції з управління інформацією, які охоплюють усі платформи, що використовуються в представництві в країні.
- Систематично перевіряти масиви даних на наявність розбіжностей чи помилок відповідно до СОП щодо якості даних та усувати виявлені невідповідності.
- Підтримувати загальну модель даних у належному та актуальному стані.
- Забезпечувати наявність інструментів і систем для аналізу та прийняття рішень щодо потреб уразливих груп, включаючи можливість дезагрегації даних за статтю, віком, статусом інвалідності та іншими ознаками, якщо це необхідно.
Технічний нагляд за системами даних
- Координувати регулярні візити до медичних закладів, центрів та аутріч-локацій для забезпечення зворотного зв’язку, навчання користувачів та перевірки якості даних.
- Здійснювати технічну підтримку системи, забезпечуючи оптимальну продуктивність управління даними, включаючи планування, розробку, впровадження та тестування оновлень, зокрема в оновленнях ЦПМСД.
- Розробляти СОПи для систем управління даними з урахуванням різних типів користувачів та функціональних можливостей.
- Адмініструвати, підтримувати, розробляти та впроваджувати політики і процедури для забезпечення безпеки баз даних.
- Підтримувати або очолювати розробку технічної документації для системи управління даними у співпраці зі штаб-квартирою.
Розбудова потенціалу
- Забезпечувати проведення тренінгів та практичних семінарів, а також регулярне підвищення кваліфікації персоналу програми з питань використання систем управління даними та супутніх інструментів.
- Проводити навчання та надавати підтримку реєстраторам на місцях і партнерам щодо збору, аналізу та використання даних.
Представлення інформації
- Очолювати або здійснювати нагляд за виробництвом інформаційних продуктів, зокрема інформаційних листівок про програму, карт, інформаційних панелей, а також графіків і аналізу тенденцій на основі програмних даних.
- Готувати епідеміологічні та ситуаційні звіти, а також аналізи ефективності проєктів за потребою.
- Розробляти інформаційні та освітні продукти, а також презентації для національних, регіональних і глобальних технічних робочих зустрічей.
- За запитом надавати резюме епідеміологічних звітів для закладів охорони здоров’я з метою прийняття рішень та аналізу тенденцій.
- Підтримувати централізацію та географічне картографування програмної та контекстної інформації для прийняття управлінських рішень і розробки стратегії.
- Виконувати інші обов’язки за призначенням.
Інше
- Виконувати будь-які інші завдання за дорученням безпосереднього керівника або уповноваженої особи.
- Виконувати додаткові обов’язки, зокрема тимчасове розширення територіальної відповідальності, заміщення вакантних посад на визначений період, заміну колег під час їхньої відсутності (через лікарняний, щорічну відпустку чи відрядження), внутрішнє дублювання посад, а також виконувати спеціальні завдання відповідно до організаційних потреб.
- Функції та обов’язки, зазначені вище, відображають характер і рівень роботи та не є вичерпними.
МІНІМАЛЬНІ ВИМОГИ
- Cтупінь бакалавра у галузі управління інформацією, комп’ютерних наук, науки про дані або суміжних напрямках, а також досвід роботи в системах управління даними або відповідні знання в цій галузі. Розглядається також еквівалентне поєднання відповідної освіти та досвіду.
- Переважно потрібен досвід роботи не менше 5 років у гуманітарній організації у сфері інформаційних технологій та систем управління даними.
- Необхідний досвід роботи з програмним забезпеченням ГІС, таким як QGIS, ArcGIS, MapInfo або MapBox.
- Володіння інструментами візуалізації даних на високому рівні; знання Power BI є обов’язковим.
- Високий рівень комп’ютерної грамотності, досвід розробки та управління базами даних.
- Експертне володіння мовами запитів та API.
- Відмінні здібності у трансформації даних, а також уміння встановлювати логічні зв’язки між пов’язаними, але організованими по-різному джерелами даних.
- Досвід роботи з національними системами епідеміологічного нагляду та класифікаціями захворюваності, зокрема з Міжнародною класифікацією хвороб (МКХ).
- Наявність досвіду роботи з конфіденційними даними, включаючи медичну інформацію, а також вміння забезпечувати їх захист і створювати системи безпеки даних.
- Глибокі знання у сфері статистики, аналізу даних та суміжних напрямках управління даними.
- Досвід роботи з програмами Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
- Володіння високими особистими та організаційними навичками, зокрема управління часом і дотримання встановлених дедлайнів.
- Досвід співпраці з міністерствами, неурядовими організаціями та іншими зацікавленими сторонами, а також здатність ефективно підтримувати зв’язок із різними відомствами.
- Відмінні навички фасилітації тренінгів та проведення презентацій.
- Високий рівень комунікаційних та міжособистісних умінь.
- Знання інформаційних систем охорони здоров’я, зокрема DHIS2.
- Володіння англійською мовою на високому рівні (розмовна, письмова, читання).
Своє резюме направляйте за посиланням.
Кодекс Етичних Норм Поведінки
Відповідно до цієї посади особа повинна розвивати та заохочувати культуру відповідності та етики в усій організації, підтримувати чітке розуміння дотримання стандартів етики організації «Міжнародний Медичний Корпус» та донорських потреб. Співробітники організації також відповідають за запобігання порушень нашого Кодексу Етичних Норм Поведінки, які можуть включати конфлікт інтересів, шахрайство, корупцію чи переслідування. Якщо ви бачите, чуєте або вам стало відомо про будь-які порушення Кодексу Етичних Норм Поведінки чи Політики Безпеки, ви зобов’язані повідомити про це. Якщо це керівна посада, людина повинна показувати приклад етичної поведінки своєю власною поведінкою та наглядом за роботою інших; переконатися, що особи, які підпорядковуються вам, мають достатні знання та ресурси для дотримання стандартів, викладених у Кодексі Етичних Норм Поведінки; контролювати дотримання вимог підлеглими людьми; послідовно та чесно забезпечувати дотримання Кодексу Етичних Норм Поведінки та політики Міжнародного Медичного Корпусу (ММК), включаючи Політику Безпеки та Політику Захисту від Переслідувань, Залякування та Сексуальних Домагань на робочому місці; підтримувати співробітників, які добросовісно піднімають відповідні питання чи виявляють занепокоєння.
Захист
Усі співробітники несуть спільну відповідальність і зобов’язання захищати населення, з яким ми працюємо, включаючи дорослих, які можуть бути особливо вразливими, і дітей. Мається на увазі захист від таких наступних дій наших співробітників або партнерів, як: сексуальна експлуатація та насильство; експлуатація, зневага або жорстоке поводження з дітьми, дорослими, які знаходяться в групі ризику, або ЛГБТІ; та будь-які форми торгівлі людьми.
Рівні можливості
Організація «Міжнародний Медичний Корпус» пишається тим, що надає рівні можливості працевлаштування всім співробітникам і кваліфікованим кандидатам незалежно від раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, національного чи етнічного походження, віку, інвалідності чи статусу ветерана.