Менеджер/ка з управління персоналом. Рекрутер/ка
Міжнародний благодійний фонд savED (надалі – фонд) – це українська благодійна організація, створена в липні 2022 року для реагування на нагальні потреби освітньої галузі, яка серйозно постраждала від російської агресії. savED була однією з перших українських організацій, яка безпосередньо взаємодіяла з постраждалими від війни та нещодавно звільненими громадами. Основна мета фонду в 2025 році – відновлювати життя в громадах, які постраждали від війни, через освітні, соціальні та інфраструктурні рішення.
Фонд оголошує збір пропозицій на надання послуг Менеджера з управління персоналом / Рекрутера фонду. З моменту заснування фонду в липні 2022 року, команда організації виросла з 5 до 60+ осіб, включаючи штатних працівників та постійних залучених зовнішніх експертів. Наразі фонд шукає фахівця, готового взяти на себе лідерство в організації та контролі за процесами управління командою фонду.
Ми налаштовані на тривалу та взаємовигідну співпрацю, тому шукаємо фахівців, які будуть розділяти наші цінності та допоможуть організації розвивати та підсилювати людський ресурс.
Зацікавлених кандидатів просимо відправляти свої пропозиції на електронну адресу [email protected] з темою листа “Менеджер з управління персоналом. Рекрутер”. Пропозиція має включати резюме кандидата, а також очікуваний розмір винагороди. Пропозиції будуть прийматись до 31 січня 2025 року, до 20:00 (Київський час).
Тільки відібрані кандидати отримають повідомлення в рамках даного оголошення.
Загальний опис:
Менеджер з управління персоналом / Рекрутер буде відповідальним за повний комплекс задач, пов’язаних із відбором, наймом, онбордингом та подальшим супроводом і професійним розвитком членів команди фонду. Основна мета даної ролі – участь в адаптації членів команди, управління їх продуктивністю та професійним розвитком, допомога керівництву фонду у формуванні та підтримці корпоративної культури.
Основні обов’язки:
- Підбирати фахівців на вакантні посади. Проводити первинний відбір кандидатів на рівні аналізу резюме та первинних інтерв’ю (за потреби).
- Допомагати в онбордингу нових членів команди через ознайомлення із правилами роботи у фонді, основними внутрішніми політиками та процедурами.
- Контролювати ведення базового документообігу та наявність необхідного пакету документів на кожного члена команди.
- Розробляти та впроваджувати політики / правила / процедури щодо навчання та розвитку команди.
- Проводити аналіз потреб команди у навчанні. Створювати річний план навчання та розвитку членів команди. Управляти виконанням річного плану навчання.
- Організовувати групові навчальні заходи для підвищення професійної кваліфікації членів команди, побудови тісних та дружніх взаємозв’язків всередині команди (team building), емоційного та фізичного розвантаження.
- Проводити окремі навчальні / роз’яснювальні сесії для керівників підрозділів для вирішення типових питань (проблем), які виникають на рівні команди.
- Допомагати керівнику фонду в побудові ефективної роботи команди. Розробляти системи оцінювання ефективності, критерії та механізми професійного росту членів команди.
- Слідкувати за дотриманням положень HR політики фонду. Пропонувати та вносити необхідні зміни та покращення до політики.
- Активно збирати та обробляти відгуки співробітників та готувати пропозиції для ефективного реагування на надані відгуки.
- Допомагати керівнику у формуванні стандартів та подальшому підтриманню корпоративної культури.
- Сприяти чесному діалогу та рефлексії на рівні команди для зміцнення добробуту та для підтримки цінностей та дотримання політик фонду.
- Служити прикладом та підтримувати зобов’язання фонду щодо створення дружнього для усіх, безпечного та інклюзивного середовища, де люди почуваються гідно та у безпеці і можуть повідомляти про будь-які прояви неналежної поведінки.
Очікуване навантаження: 100%
Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:
До участі у конкурсі запрошуються фізичні особи – підприємці усіх форм власності, які відповідають наведеним кваліфікаційним вимогам:
- Освіта вища, рівень магістр або бакалавр.
- Вільне володіння українською мовою. Знання англійської мови рівень B2 і вище.
- Досвід роботи на аналогічній посаді.
- Додаткове навчання у сфері HR-адміністрування буде перевагою.
Які навички та компетенції будуть оцінюватись під час відбору:
- Знання трудового законодавства України та адміністрування персоналу.
- Здатність довгостроково планувати, визначати пріоритети та працювати з увагою до деталей в умовах значного обсягу задач та в межах чітко визначених часових рамок.
- Високий рівень письмових та усних комунікативних навичок.
- Високий рівень навичок персонального спілкування, ведення переговорів та вирішення конфліктних ситуацій.
- Високий рівень володіння базовим пакетом програм MS Office
Примітка щодо запобігання сексуальній експлуатації та нарузі:
Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. МБФ «СЕЙВД» впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та внутрішніх правил і положень організації.