Менеджер/ка з закупівель
ЗАВЕРШЕНО
Назва посади: Менеджер з закупівель та постачання
Локація: м. Львів, Україна
Зайнятість: Повна (в офісі)
Підпорядкування: Начальнику операційного відділу
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта, магістр (бакалавр) в галузі економіки, комерції, ділового адміністрування, інженерії, права або бухгалтерського обліку, або іншої галузі, що дотична до закупівель.
- Досвід роботи — не менше 2 роки.
- Досвід роботи в міжнародних та українських неурядових організаціях та проектах, що фінансуються іноземними донорами буде великою перевагою.
- Мови: українська — вільне володіння, англійська — В1 не нижче (обов’язкова вимога).
- Володіння офісним пакетом Microsoft та іншим відповідним програмним забезпеченням (особливо в MS Excel)
Менеджер з закупівель та постачання має знати:
- Законодавство України, постанови, накази, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які регулюють діяльність неурядової організації (надалі — НУО);
- Гуманітарні принципи діяльності НУО;
- Порядок розроблення комерційних умов договорів, контрактів, угод;
- Правила Інкотермс;
- Етику ділового спілкування.
Основні обов’язки та завдання:
- Розробляє плани закупівель для всіх проектів у співпраці з менеджерами проектів для забезпечення своєчасного та ефективного проведення процедур закупівель
- Забезпечує, щоб усі закупівлі завжди здійснювалися відповідно до процедур Організації та вимог донорів (комплаєнс)
- Керує всім процесом закупівель (наприклад, оголошує тендери, оцінює пропозиції та веде переговори/укладає контракти), дотримуючись стандартних процесів
- Здійснює управління повнотою, точністю та своєчасним оновленням Реєстру активів, включаючи супровідну документацію, записи про утилізацію тощо.
- Забезпечує належне маркування/етикетування всіх основних засобів та їх реєстрацію в системі відстеження основних засобів.
- Забезпечує, щоб точний і детальний щомісячний звіт про відстеження закупівель поширювався серед усіх проектів, і щоб команда закупівельників надавала швидкі, ефективні та допоміжні послуги проектам, а також інформувала про труднощі та занепокоєння.
- Відповідає за підготовку, ведення та архівування всіх документів, пов’язаних із закупівлями (таких як PRF, RFQ, CBA, PO та тендерна документація)
- Забезпечує отримання, перевірку якості, реєстрацію та відправку закуплених товарів в ефективний та підзвітний спосіб.
- Проводить оцінку наданих послуг та включення спостережень до звіту про завершення проекту з метою сприяння вдосконаленню процедур і практик, пов’язаних із закупівлями.
- Зустрічається з керівниками та керівниками відділів для розуміння потреб всієї Організації та прогнозування потреб і поставок;
- Вивчає постачальників і продавців, які відповідають цілям Організації, та веде актуальну базу даних постачальників.
- Здійснює контроль за процесом виконанням договорів
Ми пропонуємо:
- Довгострокове партнерство та офіційне працевлаштування;
- Конкурентну заробітну плату;
- Можливості для кар’єрного росту;
- Цікаву роботу в команді кваліфікованих спеціалістів в міжнародному середовищі;
- Щорічну відпустку відповідно до вимог законодавства України;
- Мовні курси, тренінги;
- Індивідуальний та груповий психологічний супровід.
Якщо Ви прагнете професійного розвитку, готові долучитись до діяльності неурядової організації та працювати в соціально-гуманітарній сфері то ми переконані, що робота в Мальтійській службі допомоги стане для Вас незабутнім досвідом.
Щоб детальніше познайомитись з нами переходьте за посиланням:
- Сайт: https://malteser.ua/
- Facebook: https://www.facebook.com/MalteserUkraine
- Instagram: https://www.instagram.com/malteser_ukraine/
- YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCdQ70epquQ5dF5C8-d42x8g
Наталія Більська 097 934 59 82