Менеджер/ка закупівель проєкту (Полтава)
БО «Світло надії» (далі – Організація) більше 25-ти років є лідером з надання соціальних послуг для представників ключових груп у Полтавському регіоні. На сьогодні діяльність організації впроваджується на території Полтавської, Харківської та Сумської областей. Основною метою Організації є: надання широкого спектру соціальних послуг та створення умов для сталого функціонування системи громадського здоров’я на рівні кращих міжнародних практик.
ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС ПРОЄКТУ
БО «Світло надії» розпочала реалізацію проєкту ««Інноваційні освітні та соціальні ініціативи для підтримки незахищених верств населення Сумської області» що реалізується за підтримки Swiss Solidarity. Цей проєкт спрямований на сприяння створенню безпечного, інклюзивного та справедливого середовища для навчання та розвитку, забезпеченню доступу до освіти для жінок і дітей та протидії гендерно зумовленому насильству на рівні 4 громад Сумської області: Конотопська, Роменська та Сумська. Термін реалізації проєкту 01.11.2024-31.10.2025 року.
Для успішної реалізації проєкту Організація надавача послуг менеджера закупівель проєкту в м. Полтава.
Основні функції:
1. Планування закупівель: планує закупівлі, включаючи визначення потреб, відбір постачальників та розробку та виконання планів закупівель.
2. Визначення вимог: визначає вимоги до товарів та послуг, які необхідно закупити, включаючи технічні вимоги, терміни постачання та інші параметри.
3. Вибір постачальників: відбір постачальників, проведення оцінки їхніх пропозицій та укладання договорів з ними.
4. Контроль якості: контролює якість товарів та послуг, що закуповуються, та забезпечує відповідність їхніх характеристик вимогам.
5. Управління контрактами: управляє контрактами з постачальниками, забезпечує їх виконання контрольних заходів.
6. Ведення документації: підготовка документації про закупівлі та контракти з постачальниками.
7. Розв’язання конфліктів: повинен вирішувати конфлікти з постачальниками та іншими стейкхолдерами у разі їх виникнення.
8. Дотримання правил: дотримується законодавства та внутрішніх правил організації та донора щодо закупівель.
Професійні вимоги:
- вища освіта;
- досвід роботи у галузі проектного закупівель або суміжних сферах;
- відмінні комунікаційні навички, вміння працювати з великими обсягами інформації.
Термін виконання робіт: листопад 2024 року – жовтень 2025 року.
Умови здійснення оплати:
Оплата виконаних робіт здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.
МИ ПРОПОНУЄМО
Організація пропонує:
- Стабільний гідний рівень заробітної плати.
- Можливість працювати з однією з найсильніших українських НУО.
- Підтримка та наставництво.
- Теплий та дружній клімат в команді.
ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ
Відправити резюме на адресу [email protected], зазначивши у темі листа “Менеджер закупівель”. Мотиваційний лист і опис досвіду роботи в період після повномасштабного вторгнення буде перевагою. Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю. Заявки приймаються до 14 листопада 2024 року.