Мережа правового розвитку шукає в команду менеджера/-ку з комунікації
ЗАВЕРШЕНО
Мережа правового розвитку – це спілка організацій громадянського суспільства, які підтримують впровадження правових сервісів, надання безоплатної правової допомоги, правової просвіти, досліджень, стратегічної адвокації та інших інструментів посилення правових можливостей з 2009 року.
Ми очікуємо, що кандидат /ка буде працюватиме з такими темами як впровадження стратегій кризового реагування в громадах різних областей України, надання послуг організаціям громадянського суспільства, правових сервісів тощо.
Зайнятість: часткова
Основні обов’язки:
- Створювати, редагувати та розміщувати інформаційний, комунікаційний контент на цифрових платформах (сайт, facebook, telegram, twitter, youtube, instagram, linkedin).
- Брати участь у розробці контент-плану публікацій з урахуванням потреб різних аудиторій для різних проєктів МПР та впроваджувати його.
- Моніторити медіа та аналізувати інформаційне поле; підготовка матеріалів та поширення для використання ЗМІ
- Аналізувати аудиторію проєктів та покращувати взаємодію з ними.
- Надавати інформаційний супровід подій і проєктів МПР.
- Розробляти інфографіку, візуальний та медійний контент (самостійно або спільно з підрядниками з графічного дизайну).
- Працювати з текстами.
Вимоги:
- Досвід впровадження комунікаційних стратегій, роботи в комунікаціях та із соціальними мережами не менше трьох років.
- Розуміння специфіки роботи з різними типами цифрових платформ та аудиторій
- Вільне володіння українською мовою та вміння писати тексти, які легко та цікаво читати.
- Англійська достатнього рівня для спілкування.
- Вільне володіння онлайн-сервісами Google, Canva.
- Розуміння принципів та навички створення візуального та відеоконтенту. Навички розробки візуальних матеріалів та роботи з пакетами Adobe (Photoshop, Illustrator, Indesign) є перевагою.
- Підтримка наших принципів.
- Готовність працювати, як ФОП
Компетенції:
- Комунікація
- Співпраця та командна робота
- Прийняття рішень
- Творчість та інновації
- Побудова довіри.
Мотивація:
- Самоосвіта через участь у тренінгах та семінарах;
- Цікава, різноманітна та багатозадачна робота;
- Міжнародні мережі та партнерство;
- Зростання всередині організації;
- Широкий спектр напрямів роботи, підтримка творчих ідей та ініціатив;
- Гідні умови залучення, можливість роботи як в офісі, так і віддаленої роботи.
Оскільки вакансія термінова, не зволікайте і надсилайте резюме та мотиваційний лист із обов’язковим зазначенням очікуваного розміру заробітної плати на [email protected] до 24 вересня 2023 року включно.
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’яжемося лише з тими кандидатами, чий досвід відповідає вимогам вакансії.