Міністерство фінансів України шукає комунікаційників (посади державної служби)
ЗАВЕРШЕНО
Міністерство фінансів України набирає в команду комунікаційників.
Якщо ви добре орієнтуєтесь в медійному просторі країни, вмієте писати цікаві тексти на фінансово-економічну тематику, можете лаконічно представити в зображенні те, що в текстовому еквіваленті займе не один абзац – тоді вам до нас.
Це вакансія державної служби з назвою посади – головний спеціаліст відділу зв’язків зі ЗМІ – Прес-служба.
Основні вимоги та умови проведення конкурсу – тут: https://mof.gov.ua/uk/vacancies
Якщо коротко:
Посадові обов’язки |
– збір, аналіз, підготовка та оперативне розміщення на офіційному веб-сайті Міністерства та поширення у засобах масової інформації (далі – ЗМІ) інформаційно-аналітичних матеріалів про діяльність Міністра та Міністерства (статті, коментарі, інтерв’ю, колонки, анонси, роз’яснення, прес-релізи тощо); – взаємодія з представниками ЗМІ, збір матеріалів та підготовка відповідей на інформаційні запити від ЗМІ; – моніторинг публікацій у ЗМІ з питань фінансової, бюджетної, податкової та митної політики держави та діяльності Міністра і Міністерства; підготовка, випуск та поширення «Медіа-моніторингу»; – участь в організації та проведенні публічних заходів (прес-конференції, брифінги, круглі столи тощо), спрямованих на формування та підтримання іміджу Міністерства; – висвітлення у ЗМІ публічних заходів за участю керівних працівників Міністерства, проведення фотозйомки заходів та ведення фото- і відео-архіву публічних заходів за участю Міністра та фахівців Міністерства; – інформаційне наповнення рубрик офіційного веб-сайту Мінфіну та сторінки Мінфіну у соціальних мережах; – оперативне реагування на критичні матеріали ЗМІ про роботу Мінфіну та спростування розповсюдженої у ЗМІ недостовірної, неточної та упередженої інформації про діяльність Мінфіну; – підготовка візуальних матеріалів (презентацій, діаграм, інфографік, анімацій, банерів тощо), створення інформаційних фото- і відеоматеріалів. |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).
Документи подаються до 18 год. 00 хв. 10 вересня 2019 року (кім. 362). Конкурсна комісія знаходиться за адресою: 04071, м. Київ, вул. Межигірська, 11 |
Місце, час та дата початку проведення тестування |
16.09.2019 о 10:00 за адресою: м. Київ, вул. Межигірська, 11, к. 573 (вступний інструктаж о 09:45 в атріумі) |
Вимоги |
вища освіта, вільне володіння державною мовою та анлійською мовою, досвід роботи у сфері комунікацій / PR / журналістики, вміння працювати у графічних редакторах, знання законодавства, знання PR-технологій та основ написання інформаційно-аналітичних матеріалів тощо. |
Кінцевий термін прийняття документів – до 10 вересня 2019 року.
Надсилайте резюме на адресу [email protected] та готуйте пакет документів для участі в конкурсі.