Міжнародний республіканський інститут (IRI) в Україні шукає офіс-менеджера/ку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
gkoshulap

Vacancy_dfrfycsz_4 prostirjob
Міжнародний республіканський інститут (IRI) в Україні шукає офіс-менеджера/ку

Міжнародний республіканський інститут (IRI) шукає офіс-менеджера/-ку для роботи в офісі у місті Києві. Офіс-менеджер обіймає посаду початкового рівня в київському офісі МРІ та забезпечує підтримку всіх адміністративних та логістичних завдань у головному офісі МРІ в Україні. 

Вимоги щодо кваліфікації кандидатів  

  • Ступінь бакалавра в галузі адміністративної діяльності, комунікацій, зв’язків з громадськістю або в суміжних галузях.
  • Від одного до трьох років досвіду роботи в адміністративній, операційно-логістичній сферах, в якості секретаря або асистента керівника.
  • Обов’язкове уміння працювати з Microsoft Excel та Word.
  • Відмінні комунікативні та письмові навички.
  • Попередній досвід роботи в проєкті з розвитку, громадській або міжнародній організації є перевагою.
  • Увага до деталей.
  • Володіння англійською та українською мовами.

Основні функції та обов’язки:

  • Підтримувати належний стан офісу та організовувати необхідні ремонти, слідкувати за використанням канцелярських товарів, кухонного приладдя та обладнання;
  • Комунікація та нагляд за роботою місцевих підрядників/надавачів послуг (охорона, постачальники продуктів харчування, прибиральники тощо);
  • Вести список контактів, включаючи постачальників, підрядників, надавачів послуг, орендодавців та технічний персонал, а також слідкувати за тим, щоб контактна інформація була актуальною;
  • Підтримувати зв’язок з працівниками офісної будівлі або орендодавцем у разі виникнення будь-яких проблем з будівлею (протікання води, проблеми з температурним режимом і т.д.);
  • Створити та підтримувати систему документообігу в офісі, що включає як електронні, так і паперові файли;
  • Підтримувати актуальний список придбаних та виданих матеріалів та проводити регулярну інвентаризацію канцелярського приладдя, обладнання та матеріальних цінностей;
  • Допомагати з організацією зустрічей та заходів у приміщенні офісу;
  • Допомагати з адміністративною адаптацією нових співробітників;
  • Зустрічати відвідувачів офісу та відповідати на телефонні дзвінки за потреби;
  • Виконувати інші обов’язки відповідно до вимог.

Повний опис вакансії тут.

Готові взяти на роботу людину з робочою групою інвалідності.

Якщо Ви зацікавлені у цій вакансії, будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист
англійською мовою на адресу [email protected], з темою в заголовку електронного листа «Заявка на посаду Офіс-менеджера» не пізніше 15 квітня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Молодший фахівець/фахівчиня проекту з соціально-правового захисту / Protection Assistant

Асистент/ка з управління інформацією (управління колективними центрами) / Information Management Assistant (CCCM)

Молодша(-ий) юридична(-ий) радниця (-к) програми «Прозорі міста» до Transparency International Ukraine

Менеджер/ка з міжнародних зв’язків

Консультант/ка з оцінки впливу та досліджень у сфері психосоціальної підтримки (MHPSS) / MHPSS Impact Assessment and Research Consultant

Фахівець/чиня з безпеки зі знанням англійської мови (Officer, Security)