Молодший(-а) фахівець(-чиня) з соціально-правового захисту/ (Protection Assistant (GBV)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy-вакансія-dfrfycsz12
Молодший(-а) фахівець(-чиня) з соціально-правового захисту/ (Protection Assistant (GBV)

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Наразі ДРБ шукає Молодшого фахівця з соціально-правового захисту в Миколаїв.

Загальна мета посади: 

Під наглядом керівника команди соціально-правового захисту, молодший фахівець соціально-правового захисту (ГЗН) підтримуватиме заходи із запобігання та реагування на насильство щодо жінок і дівчат у Миколаєві.

Молодший фахівець соціально-правового захисту (ГЗН) відповідатиме за надання послуг в рамках управління справами жінок і дівчат, які постраждали від насильства. Управління справами (кейс-менеджмент) – це структурований метод надання емоційної підтримки та підтримки доступу людей до послуг. Молодший фахівець соціально-правового захисту тісно співпрацюватиме з громадами, службами охорони здоров’я, жіночими мережами, державними службами та іншими організаціями, щоб обмінюватися інформацією про доступні послуги та способи запобігання насильству щодо жінок і дівчат. 

Ми заохочуємо подавати заявку і тих кандидатів, які не мають досвіду роботи з жінками та дівчатами, що постраждали від насильства, але які цікавляться цією сферою – вони пройдуть робоче навчання.

Він/вона базуватиметься в офісі ДРБ у Миколаєві, здійснюватиме діяльність у Миколаївській та Херсонській областях.

Основні обов’язки: 

  • Надавати жінкам і дівчатам, які постраждали від насильства, послуги в рамках управління справами ГЗН відповідно до віку потерпілих, включаючи оцінку їхніх потреб; базове консультування; підтримку в розробці та реалізації плану догляду; підтримка розробки та реалізації плану безпеки; та підтримка доступу до додаткових послуг відповідно до побажань клієнтів. 
  • Заповнювати та забезпечувати безпечне зберігання документації з управління справами, включаючи заповнення форм прийому, форм перенаправлення та супровід справи.
  • Надавати безпечні перенаправлення до медичних, юридичних, психологічних та інших служб, якщо це необхідно, і надавати послуги супроводу, коли це потрібно. 
  • Фасилітувати та підтримувати заходи з психосоціальної підтримки жінок і дівчат. 
  • За потреби брати участь у нарадах із розгляду справ. 
  • Надавати допомогу в індивідуальному соціально-правовому захисті/готівку на надзвичайні потреби соціально-правового захисту, щоб задовольнити нагальні потреби постраждалих від ГЗН.
  • Проводити інформаційно-просвітницькі заходи (включаючи заходи з підвищення обізнаності та розвитку потенціалу) з громадами в безпечних і відповідних місцях.
  • Підтримувати роботу з оцінювання для розуміння потреб жінок і дівчат, якщо це необхідно, включаючи проведення консультацій з жінками та дівчатами та проведення інтерв’ю зі стейкхолдерами. 
  • Готувати звіти про якість та документацію щодо діяльності та забезпечувати їхнє своєчасне подання керівнику команди для перегляду та внутрішнього обміну інформацією.
  • Будь-які інші обов’язки, які можуть бути призначені керівником команди та/або менеджером, пов’язані з досягненням цілей соціально-правового захисту.

Необхідний досвід і компетенції: 

  • Відданість гендерній рівності та зацікавленість у роботі з попередження та реагування на насильство щодо жінок і дівчат. 
  • Обізнаність у питаннях захисту жінок або прав жінок, таких як програми розширення можливостей, репродуктивного здоров’я, консультування тощо, є бажаною, але не обов’язковою. 
  • Комфорт у спілкуванні на делікатні теми та роботі з людьми, які потрапили в біду. 
  • Розвинені комунікативні навички, як усні, так і письмові.
  • Досвід роботи з пакетами Microsoft, включаючи Powerpoint і Teams, є бажаним.  
  • Знання англійської мови є бажаним, але не обов’язковим. 
  • Знання української мови.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань. 

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.

  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну

  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.
 
Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168384&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

 Кінцева дата подачі резюме: 6 листопада 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)