Молодший_а фахівець_чиня з адміністративних питань / Administration assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансія dfrfycsz(2)
Молодший_а фахівець_чиня з адміністративних питань / Administration assistant

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.  

Команда DRC оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Молодшого фахівця з адміністративних питань в м. Миколаїв.

Загальний опис посади: Молодший фахівець з адміністративних питань забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу та імплементації програм DRC у зоні своєї відповідальності. Звітує керівнику групи з адміністративно-фінансової діяльності, співпрацює з командою з закупівель та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання адміністративних завдань та надання необхідної підтримки іншим командам у зоні своєї відповідальності

Обов’язки: 

  • Вирішення адміністративних завдань у відповідності до внутрішніх положень та процедур DRC 
  • Вирішення завдань в питаннях пов’язаних з орендою нерухомості включаючи підготовку угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди офісу та гостьових квартир 
  • Надання необхідної адміністративної підтримки програмному персоналу щодо організації відряджень, бронювання квитків та проживання, та належного звітування • Допомога відділу персоналу при оформленні нових працівників, а саме сканування документів працівників, участь в співбесідах та перевірка рекомендаційних листів 
  • Ефективна робота зі службами фінансів, логістики, програмними відділами з підготовки до своєчасної закупівлі необхідних матеріалів та послуг 
  • Підтримка керівника служби підтримки та регіонального менеджера в питаннях адміністративної роботи 
  • Контроль за дотриманням міжнародного кодексу поведінки організації, внутрішніх та інструкцій/процедур донорів відносно закупівель DRC, щодо уникнення конфлікту інтересів 
  • Інші адміністративні завдання за вимогою керівника 
  • Розуміння та забезпечення дотримання кодексу поведінки DRC  

Необхідний досвід та технічні компетенції: 

  • Навички роботи в Microsoft Office, зокрема Excel, Word, бажаний досвід роботи з ERP системами 
  • Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, комунікабельність, фінансова грамотність • Попередній досвід від 1 року 
  • Досвід роботи у НГО буде перевагою Освіта: 
  • Вищий ступінь у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, управління бізнесом, менеджмент, тощо)

Знання мов: 

  • Знання Англійської на рівні В-1 або вище 
  • Вільне володіння українською та російською

 Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування програми. 
  • Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну Дата початку: якнайшвидше 
  • Тип контракту: повная зайнятість.
  • Робота у офісі 
  • Командировки: можлива поїздка у місто Дніпро чи Київ для 2-х тижневого навчання. Позиція: національна

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=168155 

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 30-06-2023


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Document Controller (DC)

Фахівець/чиня з графіки та дизайну

Вакансія: HR Talent Manager

Procurement Officer, NPSA8 - National Рosition

Генеральний/на менеджер/ка з організації консультативних послуг у сфері посилення спроможності інституцій

Лідер/ка Команди з Ментального Здоров'я та Психосоціальної Підтримки / Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) Team Leader