Молодший/а фахівець/чиня з адміністративних питань
ЗАВЕРШЕНО
Данська Рада у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.
ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 400 співробітників загалом на території України. У 2024 році DRC продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, засобів до існування, відновлення житла та гуманітарного роззброєння і розбудови миру (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.
Загальна мета посади:
Під керівництвом Менеджера з адміністративно-господарської діяльності молодший фахівець з адміністративних питань забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу та імплементації програм DRC у західному регіоні, в офісі у місті Львові в межах своєї відповідальності. Звітує Менеджеру з адміністративно-господарської діяльності, співпрацює з командою з закупівель та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання адміністративних завдань та надання необхідної підтримки іншим командам в межах своєї відповідальності
Обов’язки:
- Вирішення адміністративних завдань в відповідності до внутрішніх положень та процедур DRC
- Вирішення завдань в питаннях пов’язаних з орендою нерухомості включаючи підготовку угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди офісу та гостьових квартир
- Надання необхідної адміністративної підтримки програмному персоналу щодо організації відряджень, бронювання квитків та проживання, та належного звітування
- Формування архіву документів в електронному та паперовому вигляді, підготовка реєстрів та регулярне відправлення документів в головний офіс у місті Києві
- Допомога в питаннях пов’язаних з орендою нерухомості, включно з підготовкою угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди офісу та гостьових квартир
- Ефективна робота зі службами фінансів, логістики, програмними відділами з підготовки до своєчасної закупівлі необхідних матеріалів та послуг
- Підтримка Менеджера з адміністративно-господарської діяльності та керівника регіонального офісу у питаннях фінансової та адміністративної роботи
- Контроль за дотриманням міжнародного кодексу поведінки організації, внутрішніх інструкцій/процедур донорів відносно закупівель ДРБ, щодо уникнення конфлікту інтересів
- письмовий та усний переклад з української мови на англійську/російську та навпаки
- Інші адміністративні завдання за вимогою керівника
- Розуміння та забезпечення дотримання кодексу поведінки DRC
Необхідний досвід та компетенції:
- Навички роботи в Microsoft Office, зокрема Excel, бажаний досвід роботи з ERP системами
- Аналітичний склад розуму, уважність до деталей
- Відмінні комунікативні навички
- Попередній досвід від 1 року
Освіта:
Вища освіта
Знання мов:
(вказати рівень вільного володіння)
- Повне професійне володіння українською та російською мовами.
- Повне професійне володіння англійською мовою.
Усі посади ДРБ вимагають від працівника, яка/який займає посаду, володіння основними компетенціями організації:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів разом із забезпеченням ефективності процесів.
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
- Ініціативність: вміння брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
- Вияв чесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.
Додаткова інформація:
- Термін дії контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження контракту
- Дата початку роботи: Якнайшвидше
- Тип контракту: Повний робочий день. Локація: офіс у місті Львові
- Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Датської Ради у справах біженців.
Процес подання:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=170061&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін прийому заявок 31/01/2024