Молодший/а фахівець/чиня з адміністративних питань / Administration Assistant

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

prostirjob_vacancy_dfrfycsz(3)
Молодший/а фахівець/чиня з адміністративних питань / Administration Assistant

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є міжнародною неурядовою організацією, яка просуває та підтримує довгострокові рішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.  

Наразі ДРБ  шукає висококваліфікованого Молодшого фахівця з адміністративних питань, який приєднається до команди в Миколаєві. 

Ця позиція буде підпорядковуватись Керівнику групи з адміністративних питань.

Загальна мета ролі:

Молодший фахівець з адміністративних питань забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу та реалізацію програм ДРБ у Південному регіоні, в зоні відповідальності Миколаївського офісу. Підпорядковується керівнику групи з адміністративних питань, співпрацює з командою підтримки та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання адміністративних завдань та надання необхідної підтримки іншим командам у своїй зоні відповідальності.

Вашими основними обов’язками на посаді будуть:

  • Виконувати завдання, пов’язані з орендою нерухомості, включаючи підготовку договорів з орендодавцями та вирішення проблем, пов’язаних з орендою приміщень.
  • Підтримувати міжнародних співробітників у питаннях отримання візи, тимчасового дозволу на проживання, реєстрації.
  • Надавати необхідну адміністративну підтримку програмному персоналу щодо організації відряджень, бронювання квитків та готелей, а також належної звітності.
  • Ефективно співпрацювати з фінансовим, логістичним та програмними відділами для підготовки до своєчасного забезпечення необхідними матеріалами та послугами.
  • Допомагати в організації заходів (семінарів, зустрічей тощо).
  • Підтримувати Менеджера з адміністративно-господарскьої діяльності та Регіонального менеджера у питаннях адміністративної роботи.
  • Контролювати дотримання міжнародного кодексу поведінки організації, внутрішніх інструкцій та процедур донорів щодо закупівель ДРБ, щоб уникнути конфлікту інтересів.
  • Інші адміністративні завдання, які можуть бути доручені безпосереднім керівником.

Про вас:

Щоб бути успішним на цій посаді, ми очікуємо, що ви матимете щонайменше 1 рік досвіду у сфері адміністрування, закупівель або будь-якій іншій релевантній сфері, досвід роботи в НУО буде перевагою. Крім того, ми також очікуємо від вас наступне:

Обов’язково

  • Добре знання програм Microsoft (наприклад, Excel та Word), досвід роботи з ERP системами буде перевагою.
  • Культурна чутливість і здатність працювати в крос-культурному середовищі.
  • Середній та вище рівень володіння англійською мовою (як письмово, так і усно);
  • Вільне володіння українською мовою.

 Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів. 
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку. 
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій. 
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити. 
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань. 

 Ми пропонуємо:

  • Контракт: Безстроковий контракт після успішного проходження 3-місячного випробувального терміну.
  • Рівень посади: I – неуправлінський.
  • Місце роботи:  Миколаїв
  • Дата початку: якомога швидше.

Заробітна плата та умови відповідно до Умов працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців в Україні. 

Процес подачі заявки: 

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою). 

Щоб відгукнутись, натисніть ТУТ

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться. 

Кінцевий термін подачі заявок: 2 березня 2025 року 

Зверніть увагу, що відбір кандидатів буде проводитися на постійній основі. ДРБ залишає за собою право обрати кандидата до дати закриття вакансії, як тільки буде визначено відповідного кандидата. 


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з координації ініціатив та програм відділу Зміцнення здоров’я та профілактики захворювань

Директор/ка проєкту «Публічне адміністрування та відновлення інфраструктури» / Public Administration and Infrastructure Recovery Project Director

Експерт/ка з комплаєнсу

Офіцер/ка з питань партнерства та грантів

Експертна підтримка щодо формування державної політики у сфері управління відходами: ТЗ

Консультант/ка з проведення оцінки потреб дітей та підлітків, які живуть з ВІЛ