Молодший/а фахівець/чиня з фінансової та адміністративної роботи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Vacancy вакансія(5)
Молодший/а фахівець/чиня з фінансової та адміністративної роботи

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Команда DRC наразі шукає Молодшого фахівця з фінансової та адміністративної роботи в м. Дніпро.

Загальна мета ролі

Молодший фахівець з фінансової та адміністративної роботи забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу DRC та впровадження програм DRC у зоні відповідальності. Ця роль підпорядковується керівнику фінансово-адміністративної групи (FATL), тісно співпрацює з матеріально-технічним та програмним персоналом, для:

  • Забезпечення якісного та своєчасного виконання адміністративних та фінансових завдань;
  • Підтримки Програми щодо адміністративних та фінансових питань.

Основні обов’язки:

  • Надання адміністративної підтримки програмному та іншому персоналу, допомога з бронюванням подорожей і проживання;
  • Ефективна співпраця з фінансами, матеріально-технічним забезпеченням і програмним персоналом у своєчасному забезпеченні витратними матеріалами (програмне/офісне приладдя, канцтовари тощо) і послугами (комунальні послуги);
  • Створення журналів у Dynamics, реєстрування касових операції та інших необхідних пакетів в Dynamics;
  • Переконайтеся, що аванси та депозити видаються на основі відповідного схвалення та розраховуються відповідно до процедур DRC;
  • Переконайтеся, що опис витрат у ваучерах, касовій книзі, журналах і що загальна якість відповідає внутрішнім інструкціям DRC;
  • Забезпечити належну систему зберігання фінансових документів;
  • Переконайтеся, що скановані ваучери регулярно надсилаються в архів.
  • Готуйте платежі готівкою, чеком або банківським переказом за наявними формами DRC.
  • Надати належну супровідну документацію Касової книги, забезпечити доопрацювання електронної та твердої версії підтверджуючих документів у Касовій книзі.
  • Переконайтеся, що внутрішні і донорські керівні принципи та процедури щодо закупівель DRC, що стосуються конфлікту інтересів, а також міжнародний кодекс поведінки дотримуються, виконуються та дотримуються.
  • Переконайтеся, що вся документація підготовлена прозоро та підзвітно, а відповідний персонал отримує регулярні оновлені відомості про статус закупівель.
  • Забезпечити належну систему зберігання фінансових документів.
  • Щодня надавати відскановані ваучери та зберігати на сервері. Додайте скани до пакетів Dynamics.
  • Інші адміністративні та матеріально-технічні завдання на вимогу керівництва.

Необхідний досвід та технічні компетенції:

  • Microsoft Office, хороші/поглиблені знання Excel, бажаний досвід роботи з ERP-системами;
  • Аналітичний склад розуму та уважність к деталям.

Освіта: Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка праці, менеджмент, управління персоналом).

Знання мов:

  • Вільне володіння письмовою та усною українською або російською мовами;
  • Англійська на базовому або вищому рівні.

Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків.
  • Взяття ініціативи: брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Тривалість контракту: 6−12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування програми після проходження 3-х місячного випробувального терміну
  • Місце роботи: Дніпро
  • Дата початку: якнайшвидше.
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Датської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=166913&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 06 лютого 2023 р.

Вакансія тільки для громадян України.


Останні публікації цього розділу:

Довгострокове волонтерство в науковому центрі Гдині

Спеціаліст/ка з питань розвитку та комунікацій

Начальник/ця сектору військового обліку в кадровому документообігу

Юрист/ка сектору

Довгострокове волонтерство у центрі інновацій та дизайну “Wymiennikownia”

Engineering Analyst (Electricity, Gas), NPSA-9, DS - Kyiv, National Рosition