Молодший/ша фахівець/чиня з публічних закупівель (Харків)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Вакансія верифікація 07.06
Молодший/ша фахівець/чиня з публічних закупівель (Харків)

Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідною організацією з питань соціально-правового захисту, яка вповноважена захищати, відстоювати права та просувати довгострокові рішення для постраждалого від переміщення населення.

Наразі ДРБ шукає Молодшого фахівця з публічних закупівель  в Харкові.  

Загальна мета ролі

Молодший фахівець з публічних закупівель відіграє життєво важливу роль у підтримці ефективного функціонування ланцюга постачання та логістичних операцій ДРБ в Україні. Тісно співпрацюючи з фахівецем з публічних закупівель та керівником групи з публічних закупівель , ця посада допомагає в різних аспектах закупівель, складування та загальної логістичної підтримки, сприяючи успішній реалізації програм ДРБ в країні.

 

Обов’язки:

 Супровід закупівель та логістики:

  • Допомога у виконанні процесів закупівель, забезпечуючи дотримання процедур та керівних принципів ДРБ.
  • Перевіряти, що всі замовлення відстежуються від точки планування та запиту до остаточного отримання.
  • Готовувати відповідні документи для закупівлі товарів і послуг
  • Брати участь в оцінці тендерних пропозицій та пропозицій та переконатися, що звіт про оцінку тендерних пропозицій, технічну оцінку, протоколи переговорів та погодження договірних зобов’язань при відборі консультантів містять всі факти та інформацію, необхідні для обґрунтування рекомендацій, викладених у звіті. 
  • Брати участь у спільній перевірці товарів та обладнання, що закуповуються, та з’ясовувати відповідність товарів технічним умовам та кількостям. 
     Допомагати в підготовці та обробляти закупівельну документацію.
  • Підтримка комплексної бази даних закупівель товарів та послуг.
  • Співпрацювати з керівником ланцюга постачання та керівником групи відділу, щоб забезпечити своєчасні та точні замовлення та доставки на закупівлю.
  • Правильно застосовувати процеси ланцюга постачання в системі ERP.
     

Управління запасами:

  • Допомога в управлінні запасами та рівнями товарно-матеріальних запасів у координації з персоналом складу.
  • Участь у регулярних перевірках товарно-матеріальних запасів та процесах звірки.
  • Сприяти веденню точних інвентаризаційних записів і звітів.

Складські операції:

  • Підтримка складських операцій, допомагаючи при завантаженні, розвантаженні та зберіганні товарів.
  • Допомога в організації складу та забезпеченні належного розміщення товарів.
  • Сприяння впровадженню ефективних методів управління складом.

Комплаєнс та процеси:

  • Забезпечення дотримання процедур логістики та закупівель ДРБ.
  • Допомога у підтримці дотримання правил логістики для конкретних донорів.
  • Сприяння точному застосуванню процесів ланцюга поставок в системі ERP.

 

Необхідний досвід та компетенції:

  • Диплом або відповідна сертифікація в галузі управління постачанням, ділового адміністрування або суміжної галузі.
  • Бажаний попередній досвід роботи в поставках або закупівлях.
  • Знання принципів та процесів закупівель та логістики.
  • Базове розуміння практики управління запасами.
  • Володіння програмними додатками комп’ютера, включаючи MS Office.
  • Сильні організаторські здібності та увага до деталей.
  • Прихильність до вивчення та впровадження організаційної політики та процедур. 
  • Здатність ефективно працювати в динамічному середовищі, що швидко розвивається, обробляючи кілька пріоритетів
  • Навички ефективної комунікації, як письмової, так і усної.
  • Здатність працювати спільно в різноманітному командному середовищі.
  • Бажано знайомство з ERP-системами та програмним забезпеченням ланцюга поставок.
  • Можливість керувати кількома завданнями одночасно та дотримуватися термінів.
  • Сильні аналітичні навички та навички вирішення проблем, з увагою до деталей

 

Усі ролі ДРБ вимагають від співробітників володіти основними компетенціями ДРБ: 

  • Прагнення до досконалості: зосередження уваги на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: спроможність брати на себе відповідальність та ініціативу, прагнення до інновацій.
  • Спілкування: слухати і говорити ефективно і чесно.
  • Демонстрація порядності: дотримуватися та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та зловживань.

 

Ми пропонуємо: 

  • Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження  
  • Рівень: I
  • База: Харків
  • Дата початку: якнайшвидше
  • Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

 

Процес подачі заявки:
Всі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням Supply Chain Assistant – Application Form (hr-manager.net)

Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

Заявки приймаються до 27 вересня 2023 р.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project