Начальник адміністративно-оганізаційного відділу Федерації роботодавців автомобільної галузі

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OBogatyrchuk

Місто: Київ

Вид зайнятості: повна зайнятість

Опис вакансії

Вимоги:

  • Вища освіта (бажано юридичну або економічну);
  • Досвід роботи від 3-х років на аналогічній / схожій позиції;
  • Бажано володіння англійською мовою на рівні upper intermediate;
  • Здатність аналізувати інформацію і узагальнювати її;
  • Вміння організувати ефективну роботу інших людей;
  • Вміння чітко і структуровано викладати інформацію;
  • Здатність працювати з великими масивами інформації;
  • Знання державної системи діловодства, основ роботи підприємства, бюджетування.

Обов’язки:

1. Контроль і вирішення адміністративних, організаційних питань щодо забезпечення і обслуговування роботи ФРА
2. Реалізація управлінських рішень, контроль і регулювання ходу виконання завдань, розподіл функцій.
3. Робота з діловими документами; ведення ділової переписки та баз даних по діловим листуванням і контактам.
4. Комунікаційне та інформаційний супровід членів ФРА.
5. Організація і координація проведення ділових зустрічей, спеціальних нарад, засідань Ради ФРА.
6. Підготовка відповідей на письмові звернення громадян та юридичних осіб з питань, що належать до предмета відання ФРА. Своєчасна обробка вхідної та вихідної кореспонденції. Здійснення контролю термінів виконання документів, а також їх правильного оформлення.
7. Підготовка проектів листів, розпоряджень керівництва ФРА, планів підготовки заходів, інструкцій, довідкових матеріалів та ін.
10. Взаємодія з зовнішніми організаціями, партнерами та пресою.
11. Формування бюджетів грошових коштів за статтями витрат підрозділу і здійснення контролю за їх використанням.
12. Взаємодія з центральними органами влади в частині узгодження програмних і нормативних документів.
13. Аналіз інформації, проектів законів, постанов, програм та інших документів, що надходять від зовнішніх структур.
14. Аналіз і систематизація інформації, підготовка аналітичних звітів і доповідей керівництву.
15. Аналіз законодавства України в рамках діяльності ФРА і міжнародного законодавства.
16. Інформаційно-комунікаційна підтримка. Участь в інформаційному наповненні сайту ФРА.

Сайт: http://fra.org.ua/.

 

Резюме направляйте на електронну адресу  – [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project