Начальник відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів
ЗАВЕРШЕНО
Державна установа ‘Фонд енергоефективності’ запрошує прийняти участь у конкурсному доборі на посаду начальника відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів.
Основні обов’язки:
- Здійснює керівництво діяльністю відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів (далі – відділ).
- Розробляє, організовує та підтримує процеси обробки заявок на часткове відшкодування вартості заходів з енергоефективності (далі – заявки), супроводу проектів та підтримки Заявників/ Бенефіціарів Фонду в межах Програми Фонду.
- Бере участь у розробленні процедур Фонду з обробки заявок.
- Бере участь у розробці нормативної бази, що стосується супроводження операцій, пов’язаних з обробкою заявок, супроводом проектів та підтримкою Заявників/ Бенефіціарів Фонду в межах Програми Фонду.
- Бере участь у розробці процедур і розробці документів, в рамках договору про співфінансування з партнерами Фонду, що стосується супроводження операцій, пов’язаних з обробкою заявок.
- Розробляє перспективні і річні плани роботи відділу.
- Забезпечує виконання правил і заходів системи внутрішнього контролю Фонду.
- Оформляє документи, необхідні для діяльності відділу.
- Співпрацює з іншими підрозділами Фонду для досягнення спільних цілей.
Вимоги:
- Повна вища освіта відповідного напряму підготовки «Менеджмент» (магістр, спеціаліст) або в галузі інженерії, будівництва, або інша спеціальність за спорідненим напрямом.
- Загальний досвід роботи не менше 7-ми років.
- Досвід роботи на керівних посадах не менше 5-ти років.
- Знання законодавства України та інших нормативних документів: Закон України «Про Фонд енергоефективності», Закон України «Про енергетичну ефективність будівель», Програма підтримки енергомодернізації багатоквартирних будинків «ЕНЕРГОДІМ» та всіх її складових частин з додатками.
- Досвід стратегічного планування та прогнозування, здатність до самостійного прийняття рішень.
- Досвід ведення переговорів, вміння переконувати.
- Досвід створення «з нуля» нових підрозділів.
- Володіння методами управління персоналом.
- Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; робота з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Outlook Express, Power Point), системами CRM.
- Вільне володіння українською мовою.
- Бажано знання англійської мови
Умови:
- Трудові відносини з начальником відділу підтримки клієнтів та супроводу проектів оформлюються згідно з чинним законодавством України шляхом укладання трудового контракту (договору).
- Очікуваний рівень заробітної плати – 45,500 гривень на місяць (до оподаткування).
- Строк подачі документів: до 24:00 03 січня 2021 року.
Подання документів
Для участі в конкурсному доборі претендент надсилає електронною поштою заяву щодо бажання взяти участь у конкурсі.
До заяви додається:
- біографічна довідка (резюме);
- копія паспорта громадянина України або копія паспорта громадянина України (ID) з копією Витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання, який посвідчує особу;
- копія документа про вищу освіту;
- згода на обробку персональних даних;
- мотиваційний лист щодо виконання функцій працівника підрозділу;
- рекомендації (за наявності).
Зразки документів для заповнення знаходяться за посиланням.
Документи для участі в конкурсі відправляються на електронну адресу. В темі листа прохання вказувати прізвище та назву посади, на зайняття якої подаються документи.
Етапи конкурсного добору:
- Прийом документів;
- Письмове ситуаційне завдання;
- Співбесіда з конкурсною комісією;
- Співбесіда з Дирекцією;
- Схвалення Наглядовою радою.