Надання послуг з комунікаційної підтримки у координації з прес-службою Апарату ВРУ
ЗАВЕРШЕНО
МЕТА: пошук фахівців для надання послуг з комунікаційної підтримки, у координації з Прес-службою Апарату Верховної Ради України, в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).
ОПИС ПОСЛУГ: фахівець з комунікаційної підтримки займатиметься інформаційним наповненням та супроводом офіційних сторінок Верховної Ради України у соціальних мережах (Telegram, Meta, Instagram, X):
- Підготовка, вироблення і написання інформаційних та аналітичних матеріалів щодо діяльності Верховної Ради України, Голови ВРУ, Першого заступника та заступників Голови ВРУ, Апарату ВРУ та комітетів для офіційних сторінок Українського Парламенту у соціальних мережах;
- Адаптація новин і законопроектів, опублікованих на офіційному веб-сайті ВРУ, для соцмереж з акцентом на чіткість і стислість викладення основних ідей.
- Участь у розробці контент-планів та внесення пропозицій щодо оновлення та актуалізації тематичних підрозділів офіційних сторінок Верховної Ради України.
- Координація з іншими підрозділами Верховної Ради України для забезпечення узгодженої комунікаційної політики
Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта в галузі журналістики, зв’язків з громадськістю, комунікацій або суміжних сферах;
- Досвід роботи в журналістиці/аналітичному центрі/державній службі;
- Відмінні навички написання та редагування текстів;
- Досвід ведення соціальних мереж та створення контенту для різних платформ;
- Знання специфіки роботи державних органів та розуміння політичних процесів в Україні;
- Високий рівень володіння українською мовою, знання англійської мови буде перевагою;
- Здатність працювати в команді та в умовах високої інтенсивності;
- Навички роботи з сучасними цифровими інструментами та платформами.
Будемо раді разом із професіоналами та ціннісними особистостями впливати на розвиток держави і зміцнювати демократію та парламентаризм України.
СТРОКИ НАДАННЯ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у конкурсі приймаються до 18:00 14 серпня 2024 року на пошту [email protected]з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на конкурс_Фахівець з надання послуг комунікаційної підтримки, у координації з Прес-службою Апарату Верховної Ради України».
Зворотний зв’язок планується лише з кандидатами, які будуть відібрані до співбесіди.
ВИМОГИ ДО ЗАЯВКИ
Участь у конкурсі можуть брати фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для фізичних осіб – до заявки додається: скан-копія сторінок паспорту (1,2 та сторінка з пропискою), ідентифікаційний код.
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено конкурс (КВЕДи).
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ:
До участі в оцінці допускаються пропозиції, які:
- містять реєстраційні документи, резюме/CV та мотиваційний лист;
- заповнені українською мовою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ПЕРЕМОЖЦЯ
- Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам конкурсної документації.
Визначення переможців відбудеться після технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору та проведення співбесід з відібраними учасниками. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.