Національний/на консультант/ка з розробки Концепції нової школи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Programme Officer

Consultant on New School Development
Національний/на консультант/ка з розробки Концепції нової школи

Контекст

Метою цього проєкту є підтримка національних та місцевих органів влади у зменшенні подальших соціальних та економічних втрат, а також прискорення процесу відновлення шляхом ремонту та реконструкції об’єктів громадської інфраструктури. У відповідь на потреби найбільш постраждалих, уразливих і маргіналізованих груп населення, а також місцевих громад, які постраждали від війни, основна увага буде зосереджена на підтримці національних і місцевих урядів у зменшенні подальших соціальних і економічних втрат і прискоренні процесу відновлення спираючись на попередню та іншу поточну роботу ПРООН з уразливими громадами, забезпечуючи, щоб найбідніші верстви населення та групи найбільшого ризику могли отримати нові можливості від ремонту шкіл у цільових районах.

Зараз переломний момент в історії української освіти. Через війну, яку розв’язала Росія, ми зазнали багатьох втрат. Війна завдала збитків навчальним закладам по всій Україні щонайменше на 4,4 мільярда доларів США. Станом на 24 лютого 2023 року частково пошкоджено щонайменше 2772 заклади освіти та зруйновано 454, що становить близько 10% від усіх закладів освіти (усіх рівнів освіти) в Україні. Ці оцінки не включають знищення навчального обладнання, тому справжня вартість збитку, ймовірно, буде вищою. Сьогодні перед нами стоять виклики, пов’язані не лише з відбудовою зруйнованих закладів, а насамперед із повною та системною модернізацією та трансформацією системи освіти та освітнього простору.

Для цього потрібно розробити єдину концепцію, яка буде використовуватися не лише під час реконструкції зруйнованих навчальних закладів, а й під час ремонту наявних закладів, де б вони не були на території України. Потрібен єдиний стандарт і правила, котрі дозволять трансформувати навчальні заклади та зробити їх зручними та доступними для всіх категорій дітей та вчителів, привабливими для навчання та інноваційними середовищами для розвитку.

Наразі Міністерство освіти і науки України не має достатніх можливостей, щоб повністю охопити весь обсяг запланованої роботи, а тому потребує залучення команди, здатної надавати професійну експертно-аналітичну підтримку на системній основі. Порядок створення та формування Управління визначається та затверджується наказом Державного секретаря.

ВИПЛАТИ ТА ПІЛЬГИ для Волонтерів ООН (National UN Volunteer Expert)

  • Щомісячна виплата (гривневий еквівалент): 2006 USD
  • Повне медичне страхування та страхування життя
  • Одноразова виплата на початку контракту — 400 USD
  • Відпустка — 15 робочих днів на 6 місяців
  • Лікарняний — 15 робочих днів на 6 місяців
  • Відпустка з метою навчання — 5 днів на 6 місяців

Наразі відкрито 3 вакансії у Києві:

1) Консультант/ка з юридичних аспектів

Деталі та подання заявок: тут.

Основні вимоги: Бажано 7−15 років досвіду роботи в галузі права, нормативного проєктування, державного управління, освітніх реформ.
• Бажаний досвід нормативного проєктування.
• Бажаний досвід професійної юридичної роботи у сфері освіти та науки.
• Бажаний досвід співпраці з міжнародними організаціями та проєктами.
• Досвід співпраці з урядом буде перевагою.
• Обов’язкове вільне володіння українською мовою та робочий рівень англійської мови.
• Ступінь магістра або еквівалент у галузі права, політичного управління або тісно пов’язаних соціальних наук, таких як політологія, соціологія та історія.

2) Консультант/ка з баз даних, по ключових проєктах відновлення

Деталі та подання заявок: тут

Основні вимоги: Бажано 7−15 років досвіду у сфері державного управління, освітніх реформ, проєктного менеджменту, управлінських консультаційних послуг, моніторингу та оцінки, партнерського менеджменту.
• Бажаний досвід співпраці з міжнародними організаціями.
• Досвід співпраці з урядом та донорами буде перевагою.
• Досвід управління базами даних.
• Обов’язкове вільне володіння українською мовою та робочий рівень англійської мови.
• Ступінь магістра або еквівалент у сферах адміністрування баз даних, інформатики (CS), інформаційних систем управління/державного управління, економіки, політичних наук, соціальних наук або суміжних галузей.

3) Консультант/ка з принципів безпеки, безбар’єрності та інклюзивності

Деталі та подання заявок: тут

Основні вимоги: 7−15 років досвіду у сфері проєктування, планування, розвитку школи з фокусом на інклюзивне середовище, зокрема — бажане планування соціального простору з акцентом на безпеку, доступність та інклюзію.
• Досвід роботи з урядовими та неурядовими організаціями, а також міжнародними фінансовими організаціями над проєктами соціальної інфраструктури буде перевагою.
• Досвід у розробці та впровадженні політик або стратегій безпеки, безбар’єрності та інклюзії.
• Знання національних та міжнародних стандартів та рекомендацій щодо безпечної, інклюзивної та доступної освітньої інфраструктури.
• Знання безпеки та доступності соціальної інфраструктури, зокрема, навчальних закладів.
• Обов’язкове вільне володіння українською мовою та робочий рівень англійської мови.
• Ступінь магістра або еквівалент у галузі державного управління, права, освіти, архітектури, міського планування, соціальних наук, безпеки та суміжної галузі.

Для подання заяви на вакансії просимо спочатку зареєструватися на платформі Волонтерів ООН https://app.unv.org/ та надіслати заяву за конкретним посиланням вакансії, що вас зацікавила.

Просимо звернути увагу, що в системі не можна подати заявку на будь-яку вакансію без попередньої реєстрації.

Термін подання заяв — до 22 жовтня включно.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project