Офіс-менеджер для БФ «Таблеточки»
ЗАВЕРШЕНО
«Таблеточки» шукають super girl, яка опікуватиметься життєдіяльністю офісу та колективу. Успішний кандидат розділяє цінності «Таблеточок» та мріє працювати з командою, що змінює світ на краще!
Вимоги до кандидата:
+ проактивність, енергійність;
+ пунктуальність, відповідальність;
+ добре знання ПК (MS Word, Excel);
+ вільне володіння українською та російскою мовами, англійська — бажано;
+ навички з тайм-менеджменту;
+ мультизадачність та стресостійкість;
+ досвід роботи на схожій посаді є бажаний, але не обов’язковий.
Функціональні обов’язки:
+ прийом та розподілення телефонних дзвінків;
+ організація зустрічей, прийом та консультування відвідувачів офісу;
+ робота з кореспонденцією, надсилання та отримання відправлень;
+ організація безперебійної роботи офісу: створення надихаючої атмосфери, підтримка порядку та затишку, веденя офісних закупівель (пошук постачальників, проведення тендерів);
+ організація внутрішніх заходів;
+ щомісячна підготовка (акумулювання) і надсилання звітності;
+ виконання доручень керівництва, діловодство.
Ми пропонуємо:
+ можливості для сталого розвитку і професійного зростанная;
+ робота в офісі з панорамним видом на Київ, поруч м. Арсенальна;
+ стандартний робочий графік;
+ офіційна зарплата та чудовий соц. пакет.
Надсилайте ваші CV та короткий мотиваційний лист на пошту [email protected] з поміткою CV офіс-менеджер. Чекаємо з нетерпінням!