Офіс-менеджер/-ка в ГО «Інтерньюз-Україна»
ЗАВЕРШЕНО
«Інтерньюз-Україна», організація з експертизою на ринку медіа, комунікацій, освіти та консалтингу, оголошує конкурс на посаду офіс-менеджера в рамках виконання Програми USAID РАДА: “Наступне покоління” (RANG).
ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:
- забезпечення та підтримка життєдіяльності офісу (контроль чистоти та порядку, контроль кореспонденції, організація кава-брейків в офісі, канцтоварів, хоз товарів та всього необхідного для офісу);
- допомога в роботі з постачальниками (пошук нових контрагентів, ведення комунікації, контроль якості надання послуг та товарів);
- допомога в організації різних типів заходів (круглі столи, пресконференції, тренінги тощо) на регіональному та національному рівнях;
- логістична підтримка заходів;
- виконання доручень керівництва;
- взаємодія та співпраця між офісами;
- зустріч та супровід гостей офісу.
НАШ ІДЕАЛЬНИЙ КАНДИДАТ:
- має вищу освіту (бажано – ступінь бакалавра/магістра з управління людськими ресурсами або соціальних наук чи суміжної галузі);
- з досвідом роботи офіс-менеджером в громадських організаціях, міжнародних організаціях;
- знає англійську на рівні – Intermediate або вище, відмінно володіє українською мовою;
- ініціативний, відповідальний та готовий до динамічної роботи;
- відмінно знається на офісних програмах і digital-інструментах (пакет Office 365, Google Docs, Zoom, таск-менеджери, хмарні сервіси тощо).
МИ ПРОПОНУЄМО:
- своєчасний гонорар високого рівня;
- медичне страхування;
- регулярні тренінги й майстер-класи для професійного розвитку;
- сучасну техніку, необхідну для комфортної роботи;
- робота в офісі Організації в Києві.
ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ:
Будь ласка, надсилайте ваше резюме на адресу [email protected] до 10 березня 2023р. з темою листа «Офіс-менеджер».
Office Manager
Internews-Ukraine, a Ukrainian-based organization with expertise in the market of media, communications, education and consulting, is accepting applications for Office Manager for the USAID-funded RADA Next Generation (RANG) Activity.
The purpose of RANG is to advance the “next generation” of reforms that will enable the Verkhovna Rada of Ukraine (VRU) to become a modern, effective institution that promotes accountability and democratic development in Ukraine. The activity focuses on three objectives: (1) Greater participation by constituents in legislative processes, including better and more frequent engagement between MPs and their constituents, specifically individuals, civil society, and business associations; (2) VRU analytical and oversight capacity strengthened and enhanced to ensure an end-to-end legislative process; (3) VRU performs its constitutionally designated functions more effectively and efficiently through the utilization of technological and innovative solutions.
MAIN DUTIES:
- Responsible for keeping an office running smoothly and overseeing administrative support (control of correspondence, ensure that the office is clean, organization of coffee-breaks in the office, order of stationery, household goods and all that is necessary for the office, supervision of the office cleaner);
- Work with providers (search of new providers, communications with providers, quality control of the provision of services and goods);
- Assistance in organizing various types of events (round tables, press-conferences, trainings, etc.) on the regional and national levels;
- Logistical support of the program events;
- Performance of other tasks upon the request of the management;
- Interaction and cooperation between the offices;
- Greeting the visitors
QUALIFICATIONS:
- Degree in the related fields (preferably degree in Human resources, Social sciences, Management or other relevant field);
- Minimum 2 years of relevant experience in administrative position, office manager in non-governmental organizations, international organizations;
- English – Intermediate or upper, Ukrainian – fluent;
- Initiative, responsible and ready for dynamic work;
- Advanced knowledge of MS Office applications
WE PROPOSE:
- Competitive salary;
- Medical insurance;
- Trainings and workshops for professional development;
- Modern equipment necessary for comfortable work;
- Work in the cozy Kyiv office.
HOW TO APPLY:
Please send your CV with “RANG Office Manager” in the subject line by 5 pm on March 10 to [email protected].
Only candidates who have been selected for an interview will be contacted.
We will be happy to work together 5 days a week in a cozy office in Kyiv.
We strive for long-term working relationships, offer a competitive salary, social package, development and training opportunities.