Оператор(ка) Call-центру
ЗАВЕРШЕНО
Посада: Оператор Call-центру
Місце роботи (країна + місто): м. Львів (робота в офісі)
Дата початку: найближчим часом
Контекст та деталі посади:
Французька міжнародна організація солідарності TGH (Triangle Generation Humanitaire) працює в Україні з 2016 року м. Краматорськ. Специфіка діяльності передбачае підтримку найбільш вразливих верств населення, які постраждали від конфлікту на Донбасі. Наразі, TGH хоче продовжити та посилити свою діяльність в Україні. Враховуючи ситуацію останніх тижнів, з міркувань безпеки частина команди була змушена переїхати до м. Львів, де зараз проживає вся гуманітарно-дипломатична спільнота. Тому наразі саме зі Львова, який не постраждав від бойових дій, TGH має намір продовжути впровадження заходів щодо покращення найнагальніших гуманітарних потреб.
Загальні обов’язки посади:
Забезпечення ефективної підтримки бенефіціарів, які звертаються за реєстрацією проекту та/або вирішення проблем, щоб бенефіціари мали змогу отримати належну допомогу.
Забезпечення допомоги бенефіціарів та моніторінг задоволенням проекту.
Переадресація до інших проектів/відділів, якщо це необхідно, у разі інших потреб, яких потребують бенефіціари.
Обов’язки:
- Забезпечення ефективної підтримки реєстрації бенефіціарів у базі даних:
- Дотримання усіх правил, процедур та вказівок TGH (включаючи правила безпеки);
- Дотримання інструкцій, наданих TGH та донором для реєстрації бенефіціарів у базі даних. Отримання всієї інформації, необхідної для цієї мети.
- Підтримка бенефіціарів у разі виникнення проблем в отриманні допомоги.
- Забезпечення уважного вислуховування потреб/проблем бенефіціара та ефективне вирішення;
- Реєстрація дзвінків та внесення їх у базу даних;
- Відстеження особливого випадку, доки не буде знайдено рішення і випадок не буде вирішений.
- Перевірка надання допомоги
- Перевірка отримання допомоги бенефіціарами проекту за допомогою дзвінків;
- Внесення відповідей бенефіціарів у відповідну базу даних та подача звіту Спеціалісту проекту.
Кваліфікація: Відмінні навички говоріння та письма українською та російською мовами.
Досвід:
- Відмінні письмові та усні комунікативні навички.
- Почуття дипломатичності, орієнтація на клієнта.
- Досвід роботи в команді.
- Досвід роботи в колл-центрі/обслуговуванні клієнтів є перевагою.
Навички та якості:
- Чесний і надійний, відповідальний та добре організований.
- Здатний і готовий навчитися розширювати сферу своєї роботи.
- Здатний керувати пріоритетами, дотримуватись інструкцій щодо самостійності.
- Мотивований та відданий своїй роботі.
- Відкритий і цікавий.
- Дуже хороші між особисті навички – Гравець команди.
- Дуже хороші навички спілкування.
- Адаптований та гнучкий.
- Здатний адаптуватися під співрозмовника.
- Гарне розуміння схем внутрішнього спілкування та звітності.
- Можливість працювати в напруженому середовищі.
- Здатність працювати під тиском.
Зацікавлені кандидати повинні надіслати свої резюме та короткі мотиваційні листи на пошту [email protected]. Тільки вибрані кандидати будуть запрошені на співбесіду.