Операційний керівник програми DOBRE в Україні

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
gkoshulap

Короткий опис проекту:
Міжнародний республіканський інститут (МРІ) шукає кваліфікованих претендентів на посади в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (Decentralization Offering Better Results and Efficiency – DOBRE), яку впроваджує USAID в Україні. Метою програми DOBRE є зміцнення місцевого самоврядування з метою поглиблення демократії, поліпшення умов для розвитку громад та сприяння стабільності в Україні.

Короткий опис вакансії:
Операційний керівник програми DOBRE контролюватиме ефективне та дієве функціонування фінансів, офісної адміністрації, людських ресурсів, системи безпеки та логістики з тим, щоб забезпечити дотримання повної відповідності цих функцій програмним пріоритетам і цілям. Операційний керівник тісно співпрацюватиме з Заступником керівника програми, Керівником програми та командами програмного обслуговування МРІ у Вашингтоні для забезпечення інтеграції оперативного і програмного персоналу з метою обслуговування програмних потреб і стратегічних цілей DOBRE. Спеціаліст на цій посаді підзвітний Керівнику програми та перебуватиме в Києві (Україна).

Основні функції та обов’язки:
• Здійснювати нагляд за всіма операціями, в тому числі (але не обмежуючись) фінансовими, бюджетними, питанням власності, безпеки, логістикою, закупівлями та загальним діловодством.
• Забезпечити, щоб хід реалізації програми відбувався відповідно до регуляторних вимог і процедур Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та МРІ, а також специфікацій, визначених для DOBRE. Необхідно також забезпечити, щоб всі процеси закупівель сприймалися одержувачами допомоги як прозорі, а також досягти справедливої та прозорої процедури закупівель і перевірки фінансового управління.
• Забезпечувати в ході реалізації програми дотримання вимог українського законодавства, включаючи трудове та податкове законодавство.
• Розробляти операційні інструкції та методологію проекту, включаючи, але не обмежуючись Посібником для персоналу.
• Постійно прагнути до зміцнення міжкомандних зв’язків та самоосвіти, а також впорядкування та удосконалення систем закупівель та інших операційних функцій шляхом розробки інструментів, інструкцій і навчання/коучингу персоналу.
• Контролювати щоденну діяльність МРІ на місцях проведення роботи (в тому числі експлуатацію об’єктів проекту, таких як службові приміщення, обладнання та транспортні засоби), управління, логістику, закупівлі, бюджетування та фінансовий облік.
• Контролювати повсякденні фінансові операції, які включають управління грошовими потоками; облік робочого часу; звітність USAID з фінансових аспектів проекту; щоденний моніторинг зобов’язань, бюджетів і витрат.
• Забезпечувати постійну ліквідність проекту; вирішувати питання людських ресурсів; досліджувати та визначати нові шляхи досягнення ефективності проекту.
• Здійснювати координацію в міру необхідності з будь-якими іншими партнерами USAID, в тому числі щодо виконання сумісних обов’язків або функцій і спільного використання активів у разі потреби.
• Контролювати персонал проекту, в тому числі фінансового менеджера, офіс-менеджера, водія(їв), менеджера із закупівель і менеджера з питань субґрантів.
• У міру необхідності забезпечувати розвиток компетенцій та/або навчання для своїх підлеглих.

Вимоги щодо кваліфікації кандидатів:
• Принаймні 3 роки досвіду роботи в проектах, що фінансуються донорами, на схожих посадах, в тому числі досвід виконання наглядових функцій.
• Попередній досвід діяльності в складних, динамічних і проблемних обставинах роботи на місцях у країнах, що розвиваються.
• Вища освіта в сфері адміністрації, управління, розвитку, соціології або в суміжних галузях.
• Кандидат повинен добре володіти практичними знаннями політики і процедур USAID у сфері фінансового управління, фінансової звітності, процесів і систем закупівель.
• Досвід роботи на таких посадах у проектах USAID.
• Важливою вимогою є вільне володіння письмовою та усною англійською мовою.
• Вільне володіння українською та російською мовами.

Щоб подати заявку:
• Будь ласка, надішліть Ваше резюме, супровідний лист і рекомендації Галині Кошулап ([email protected]), вказавши в темі “DOBRE Director of Operations Application”, не пізніше 25 лютого 2016 року. Всі заявки мають бути подані англійською мовою.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project