Операційний/а директор/ка

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
blagomay

prostirjob_vacancy_dfrfycsz
Операційний/а директор/ка

Благодійний фонд «Благомай» уже понад 13 років працює над створенням гідного дитинства та рівних можливостей для дітей, позбавлених батьківського піклування, а також для дітей, які постраждали внаслідок війни в Україні.

Фонд “Благомай” входить до списку ТОП-50 найбільших фондів України за версією Forbes Україна, є членом Стратегічної консультативної групи кластеру охорони здоров’я, членом Української мережі за права дітей та Європейської бізнес асоціації.

Ми реалізовуємо проєкти у 5 основних напрямах: освітньому, медичному, гуманітарному, культурному, напрямі будівництва та відновлення.

Зараз ми у пошуках операційного (-ої) директора (-ки) — людини, яка допоможе нам ще ефективніше організовувати нашу діяльність і розвивати соціальні зміни в Україні.

Ми впевнені, що ваші знання та досвід у співпраці з цікавими проектами та розвитком у нашій команді стануть запорукою неймовірного особистого і професійного успіху!

Ми пропонуємо:

  • Можливість реалізувати свої управлінські навички та реальний вплив на соціальні зміни
  • Гідну компенсацію (за результатами співбесіди)
  • Роботу з сенсом, підтримкою та в динамічному середовищі
  • Випробувальний термін із чітко сформульованими цілями
  • Роботу у професійному, системному та впізнаваному благодійному фонді

 Основні обов’язки:

  • Повне управління операційною діяльністю фонду
  • Побудова, оптимізація та контроль процесів
  • Розробка операційного річного, квартального та місячного плану відповідно до стратегії фонду
  • Контроль процесів найму, навчання та адаптації нових співробітників
  • Аналіз ринку благодійності та впровадження кращих українських і міжнародних практик у діяльність фонду
  • Координація роботи команди (фінанси, закупівлі, комунікації, проєкти)
  • Прописання KPI для співробітників і впровадження ефективної системи мотивації
  • Забезпечення дотримання внутрішніх політик
  • Контроль бюджетів та прозорої звітності
  • Впровадження сучасних цифрових інструментів управління
  • Підтримка внутрішньої культури

Ми очікуємо, що ви маєте:

  • Досвід 3+ роки на керівних посадах у неприбутковому секторі, бізнесі або міжнародних організаціях
  • Досвід розвитку організацій, оптимізації процесів та побудови ефективних структур та процесів
  • Високий рівень самоорганізації і стратегічне мислення
  • Рівень англійської мови — не нижче B2

Зацікавила пропозиція?

Надсилайте ваше резюме із зазначеним рівнем очікуваної заробітної плати на адресу: [email protected]Можливо, саме ви станете частиною нашої команди!


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Expert: Publiс and Affordable Housing, Category 2

Вакансія: Deputy Director: Municiрal Infrastructure, Category 1+

Консультант/ка з архівування, внутрішнього аудиту та обробки документів

Консультант/ка з оперативної параюридичної допомоги ЧСЧ

Графічний/а Дизайнер/ка (Консультант/ка) / Graphic Designer (Consultant)