Операційний/на менеджер/ка аналітичного та юридичного відділів
Громадянська мережа ОПОРА оголошує конкурс на посаду операційного менеджера аналітичного та юридичного відділів.
Громадянська мережа ОПОРА — це український аналітичний центр, що має унікальну експертизу на місцевому, національному та міжнародному рівнях. Ми розвиваємо культуру політичної участі як основу відповідального суспільства, боремось за справедливість і підтримуємо демократичні процеси навіть у кризових умовах.
Ми шукаємо організованого та уважного до деталей операційного менеджера для підтримки роботи аналітичного та юридичного відділів організації.
Ключові обов’язки:
-
Координація документообігу між відділами та з партнерами;
-
Збір та систематизація інформації для звітів по проєктах;
-
Верифікація та перевірка виконаних завдань в межах робочих планів відділів;
-
Відстеження строків подання документів та звітності в межах робочих планів відділів;
-
Організація зустрічей робочих груп по напрацюванню змін до законодавства з основними стейкхолдерами, відслідковування дотримання встановленого графіку розробки кінцевого продукту;
-
Залучення до роботи відділів додаткових фахівців і здійснення координації їх роботи;
-
Консультування щодо підготовки інформаційних матеріалів в межах робочих планів відділів;
-
Комунікація зі ЗМІ та зацікавленими сторонами щодо тематики матеріалів в межах робочих планів відділів;
-
Адміністративна підтримка діяльності аналітичного та юридичного відділів;
-
Контроль за своєчасним отриманням необхідних документів від партнерів та контрагентів;
-
Допомога у підготовці проєктної документації;
-
Комунікація з аудиторами;
Вимоги:
-
Вища освіта
-
Знання англійської мови на рівні не нижче В2
-
Досвід роботи на подібній позиції від 2 років
-
Досвід залучення фахівців та координації їх роботи
-
Досвід верифікації даних
-
Досвід перевірки виконання завдань в межах проекту
-
Досвід комунікації зі ЗМІ
-
Досвід консультування процесу підготовки інформаційних матеріалів в межах проєкту
-
Впевнене володіння MS Office (особливо Excel)
-
Вміння працювати з таск-менеджерами (Jira, Asana, Monday тощо)
-
Розуміння базових юридичних процесів та документів
-
Високий рівень уваги до деталей
-
Відмінні організаційні навички
-
Здатність ефективно працювати з великими обсягами інформації
-
Українська мова — вільне володіння
Буде перевагою:
-
Досвід роботи в аналітичному центрі
-
Досвід підготовки заявок та звітів по грантових проєктах
-
Навички роботи з системами електронного документообігу
Ми пропонуємо:
-
Офіційне працевлаштування
-
Професійний розвиток
-
Роботу в команді експертів
-
Конкурентну заробітну плату
Відбір переможця/переможниці буде здійснюватися на основі аналізу професійного досвіду учасників та їхньої компетенції.
Якщо вас зацікавила пропозиція, надсилайте резюме з зазначенням бажаного рівня оплати в листі з темою “Конкурс_операційний менеджер” на адресу [email protected] до 30 січня 2025 року (включно).
З учасниками, які вийшли до другого туру відбору, буде проведено онлайн-інтерв’ю.
Розмір оплати залежатиме від результатів співбесіди.
Форма співпраці може бути змінена за згодою сторін.
Просимо звернути вашу увагу, що ОПОРА не надає роз’яснень та оцінок учасникам, які не пройдуть відбір, щодо невідповідності їх резюме чи професійного рівня.
Контактні дані:
Email: [email protected]
Адреса: м. Київ, вул. Грушевського 34а, офіс 93.