Обов’язки:

  • моніторинг соціальних мереж відповідно до отриманого завдання;
  • підготовка аналітичних матеріалів;
  • збір матеріалів та даних для створення нових методологій моніторингу;
  • дослідження текстових, відео та інших графічних матеріалів;
  • категоризація та групування записів у базі даних;
  • робота з Бібліотекою політичної реклами Facebook.

Вимоги:

  • досвід аналізу даних в Microsoft Excel; 
  • досвід написання аналітичних матеріалів;
  • стресостійкість (частина контенту може викликати “емоційний дискомфорт”);
  • значний особистий досвід користування соціальними мережами та месенджерами.

Буде перевагою:

  • вміння аналізувати дані в R, Python;
  • знання іноземних мов;
  • досвід написання аналітичних матеріалів та наукових публікацій;
  • навички візуалізації даних за допомогою Python/Tableau/R та інших інструментів.

Кінцевий термін: 25 грудня 2020 року.

Подання заявок –  через вебформу.

Із запитаннями та уточненнями пишіть на [email protected]