ОПОРА шукає офіс-адміністратора/ку
ЗАВЕРШЕНО
Громадянська мережа ОПОРА оголошує конкурс на посаду офіс-адміністратора/ки, який/яка буде відповідати за організацію офісних процесів та допомагати у проведенні різноманітних заходів організації.
Обов’язки:
- Забезпечення ефективної роботи офісу:
- Поточне документування та облік вхідної-вихідної документації і кореспонденції
- Контроль та забезпечення офісу витратними матеріалами.
- Розподіл матеріальних засобів, їх контроль та звітування щодо їх обігу
- Виконання доручень керівництва.
- Організація, координація та документальний супровід заходів, зустрічей та інших подій:
- Розробка концепцій спільно з ініціатором заходу
- Розробка бюджету спільно з ініціатором заходу
- Підбір локації проведення заходу
- Комунікація та координація з постачальниками ( з адміністрацією локації, постачальниками технічного забезпечення, послуг кейтерингу)
- Забезпечення укладання договорів з постачальниками
- Контроль за виконанням робіт підрядників
- Бронювання готелів ресторанів, трансферів, підготовка інструкцій для учасників заходу щодо логістики, підключення онлайн чи інших аспектів
- Ведення документообігу та контроль оплати рахунків
- Узгодження заходу та комунікація з бухгалтерією, юристами та комунікаційниками ОПОРИ
- Упорядкування звітності, статистики за підсумками заходу
Вимоги:
- Досвід роботи на посаді офіс-адміністратора/ки або схожій за обов’язками
- Вміння організовувати та керувати різними заходами.
- Відмінні комунікативні навички та вміння працювати в команді.
- Знання діловодства.
- Знаходження в Києві
Оформлення працівника буде відбуватись за строковим трудовим договором.
Ми гарантуємо конкурентну оплату, яка залежить від результатів співбесіди та попереднього досвіду кандидата/тки
Якщо вас зацікавила пропозиція, надсилайте резюме в листі з темою «Офіс-адміністратор/ка» на адресу [email protected] до 19 листопада 2023 року (включно).
Запитання стосовно вакансії просимо надсилати на адресу [email protected].