Освітній дім прав людини у Чернігові у пошуках координатора/ки з адміністративної діяльності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Лого Дому жовте .чорне (1)
Освітній дім прав людини у Чернігові у пошуках координатора/ки з адміністративної діяльності

Хто ми? 

Освітній дім прав людини в Чернігові – це громадська спілка 13 українських неурядових організацій, місією роботи яких є захист та просування прав людини шляхом розвитку консолідуючого освітнього простору. 

Освітній дім прав людини в Чернігові є членом Міжнародної Мережі Домів Прав Людини, яка охоплює 16 Домів в 11 країнах світу і більше ніж 100 недержавних правозахисних організацій.  

Детальніше про нас та нашу діяльність за посиланням. 

Що ми пропонуємо? 

  • роботу в організації, цінностями якої є права людини; 
  • роботу в колективі професіоналів, які люблять свою справу; 
  • можливість кар’єрного та професійного розвитку; 
  • широкий спектр програмних напрямків у яких можна себе спробувати; 
  • комфортне робоче місце в центрі Чернігова або в освітньому центрі в с. Количівка; 
  • гідний рівень фінансової винагороди.

Чим буде займатися наш (а)  менеджер/ка?

  • координація розробки стратегічного, операційного та річного планів організації; 
  • координація підготовки річного, проміжних та фінальних звітів по проектах; 
  • розробка та здійснення контролю за дотриманням політик та процедур, правил, принципів та стандартів організації;  
  • розробка аналітичних та інформаційних матеріалів, довідок, пропозицій, доповідей та інших документів з метою поліпшення організаційного розвитку; 
  • періодичне оновлення посібника з організаційного розвитку; 
  • організація процесу підбору та адаптації нових працівників згідно політик організації; 
  • забезпечення внутрішньої комунікації, інформування колективу про новини та важливі події офісу; 
  • адміністрування облікової бази персоналу та Бази знань; 
  • ведення організаційно-розпорядчої діяльності та документації у межах делегованих повноважень; 
  • організація Загальних зборів та засідань Правління; 
  • адміністрування проекту/проектів організації.      

Виконання цих функцій має відбуватися з урахуванням принципів участі та недискримінації й загалом застосовуючи підхід, що базується на правах людини. 

Що ми очікуємо від кандидата?  

  • повна вища освіта; 
  • досвід адміністративної діяльності (від 1 року); 
  • досвід управління проектами та звітування за результатами виконання; 
  • досвід розробки організаційної структури та розподілу обов’язків в команді; 
  • вільне володіння українською мовою та впевнене базове знання англійської; 
  • самоорганізація, пунктуальність, вміння дотримуватися кінцевих термінів; 
  • дипломатичність, комунікабельність, проактивна позиція;  
  • вміння працювати самостійно та в команді; 
  • вміння працювати з найбільш поширеними комп’ютерними програмами.  

 

Резюме та мотиваційний лист просимо надсилати на  електронну адресу – [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка відділу гуманітарних програм

Менеджер/ка по роботі з кадрами / HR Manager

Консультант/ка-розробник/ця PL/SQL (розробка інформаційної панелі для ВПО) / PL/SQL Developer Consultant (IDP dashboard development)

Координатор/ка проєкту з надання психосоціальної підтримки дітям та дорослим шляхом розвитку мережі та розбудови потенціалу Центрів життєстійкості у Харківській області

Аналітик/иня даних у сфері геоінформаційних систем

Комунікаційний менеджер_ка до ІСАР Єднання