Помічник/ця бухгалтера (стажиста)
ЗАВЕРШЕНО
Громадська спілка «Фонд підтримки реформ в Україні» — незалежна неурядова спілка, заснована у 2015 році.
Першочерговою метою є сприяння розвитку України та зростанню благополуччя її громадян шляхом надання підтримки у розробці та впровадженні реформ в Україні.
Основне завдання помічника (помічниці) бухгалтера (стажиста)
Під безпосереднім керівництвом головного бухгалтера Фонду помічник (помічниця) головного бухгалтера (стажист) підтримує Фонд у реалізації проєктів, що фінансуються міжнародними спонсорами та окремими українськими та іноземними організаціями.
Основні функціональні обов’язки помічника/ці бухгалтера (стажиста)
Допомога головному бухгалтеру, включаючи:
- Участь в підготовці звітності;
- Участь у проведенні інвентаризації та складання супутніх документів;
- Підготовка первинної документації з виконавцями, ведення документообігу організації та проєктів, ведення реєстрів;
- Контроль за наявністю первинних документів;
- Допомога в підготовці та здійсненні платежів;
- Проведення первинних документів в BAS.
Підтримка проєктів організації з фінансових питань:
- Забезпечення відповідності проєктів процедурам закупівель;
- Контроль за використанням бюджетів проєктів;
- Забезпечення своєчасного фінансового звітування відповідно до вимог проєктів;
- Керування платежами постачальникам та контроль наявності супровідної документації, включаючи цінові пропозиції відповідно до процедур закупівель;
- Регулярна координація дій з керівництвом організації та своєчасне надання оновлень з питань фінансів та операцій;
- Надання інформаційно-консультаційної підтримки координаторам та виконавцям проєктів з приводу проведення розрахунків та оформлення фінансових документів.
- Координація закупівлі обладнання, підбір товарів, специфікацій, підготовка договорів та комунікація з постачальниками.
- Організація та забезпечення адміністративної підтримки роботи офісу: контроль за функціональністю приміщення (закупівля води, канцтоварів, предметів побутової хімії для офісу), контроль та забезпечення оплати послуг, що забезпечують роботу офісу, в тому числі оренди офісу, телефону, комунальних платежів, тощо.
- Організація діловодства та документообігу.
Вимоги до кандидатів/кандидаток:
- вища освіта/ розглядатимуться студенти, що мають навички роботи на даній або аналогічній посаді;
- бажано досвід роботи на аналогічній посаді;
- хороші аналітичні, організаційні та комунікативні здібності;
- знання основ діловодства;
- хороші навички міжособистісного спілкування, включаючи хорошу координацію та ефективну комунікацію із зацікавленими сторонами;
- знання англійської мови на рівні не нижче рівня Intermediate;
- знання офісних комп’ютерних програм.
Посада передбачає повну або часткову зайнятість. Залежно від досвіду роботи, організація може розглядати кандидатів з можливістю працювати дистанційно. Умови зайнятості та оплати праці обговорюються на співбесіді.
Організація залишає за собою право запрошувати на співбесіду тільки відібраних кандидатів. Якщо підходящого кандидата/кандидатку буде знайдено раніше, вакансія буде закрита до закінчення терміну дії оголошення.
Якщо Вас зацікавила дана вакансія, надсилайте резюме із зазначенням бажаного рівня оплати на адресу: [email protected], вказавши у темі листа: Резюме помічник/ця бухгалтера (стажист).
Кінцевий термін подачі аплікаційних документів: 31 липня 2024 року.