Послуги створення і реалізації комунікаційної кампанії для посилення спроможності ОМС
Проєкт фінансовано Чеським агенством розвитку в рамках проєкту “Віднова” – Створення місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні – Чеської Республіки”.
У зв’язку із розширенням впроваджуваних ініціатив МПР запрошує підрядників послуг подати цінову пропозицію на закупівлю послуг створення і реалізації комунікаційної кампанії для посилення спроможності ОМС до впровадження стратегічних планів відновлення та розвитку.
Із серпня 2024 року розпочалось впровадження проєкту «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду», який підтримується програмою «ВІДНОВА» – на шляху до місцевого, інклюзивного та прозорого процесу відновлення в Україні, запроваджений Чеською республікою. Проєкт реалізовується в 6 територіальних громадах Івано-Франківської (Коломийська, Калуська, Тлумацька) та Миколаївської (Баштанська, Березнегуватська, Галицинівська) областей. Детальніше про проєкт: https://vidnova.ldn.org.ua/
Підрядник повинен подати пропозицію згідно з доданим Запитом ціни.
Кінцевий термін подання заявок: 11 квітня 2025 року до 23:59 за київським часом.
Період укладання контракту: до жовтня 2025 року.
Просимо надсилати пропозиції на пошту [email protected] з темою листа “Конкурс № PF.UKR25_LDN_19 Закупівля послуг створення і реалізації комунікаційної кампанії”.
Пропозиції надіслані на іншу пошту до розгляду прийматись не будуть!
Інформаційна довідка: Комплексне дослідження
Просимо детальніше ознайомитися з:ІНСТРУКЦІЯ ЗАПИТ ЦІНИ Закупівля послуг № PF.UKR25_LDN_19.
Цілі кампанії
- пояснити та сформувати розуміння в цільових аудиторій пріоритетність та необхідність тих чи інших кроків стратегічного плану відновлення розвитку громади.
- посилити згуртування та залученість до впровадження плану відновлення та розвитку.
- географія реалізації кросканальної інформаційно-комунікаційної кампанії: Березнегуватська громада Миколаївської області, області, громади, міста, в яких проживають потенційні стейкхолдери (за потреби).
Обсяг і зміст послуг:
Очікується, що підрядник розробить кросканальну інформаційно-комунікаційну кампанію, детальний план дистрибуції та імплементації комунікаційної кампанії та підтримає ОМС і його партнерів у реалізації цієї кампанії.
Всі інформаційні продукти створені в межах інформаційно-комунікаційної кампанії повинні містити згадки:
- Створила Мережа правового розвитку в співпраці з гуманітарною організацією «Людина в біді» та за фінансової підтримки Чеської агенції розвитку. А друковані матеріали лінійку логотипів донорів та партнерів проєкту, яку надає Замовник.
Для участі в конкурсі учасник/ця надає:
- Демонстрація щонайменше 3 раніше розроблених та реалізованих комунікаційних стратегій, підтверджених зразками/посиланнями/рекомендаціями та результати (метрики) їх практичної реалізації;
- Робочий план та опис підходу/креативної ідеї, яка буде використана для розробки та реалізації
- кампанії;
- Кваліфікація (CV) персоналу, який буде залучений до розробки та реалізації комунікаційної
- кампанії;
- Заповнену та підписану цінову пропозицію у затвердженому ГС “МПР” форматі документа (Додаток – Цінова пропозиція) у форматі PDF.
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
- Копія документу, що підтверджує податковий статус.
- Підписаний кодекс поведінки для постачальника
Важливо! Якщо учасник/ця конкурсу не надасть будь-який з вищезазначених документів, його/її заявка не розглядатиметься у межах подальшої оцінки.
Після первинної оцінки, з кандидатам можуть бути проведені співбесіди. Остаточне рішення щодо обрання переможця буде оголошено після аналізу всіх отриманих пропозицій.
Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected].