Послуги транспортного/ї логіста/ки
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг транспортного логіста (за проєктом Malteser).
Дата оголошення про тендер: 18 грудня 2024 року.
Термін подання тендерних пропозицій: до 01 січня 2025 року.
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 02 січня 2025 року, розгляду не підлягатимуть.
Деталізація послуг, які надає підрядник:
- Організація перевезень вантажів автомобільним транспортом, в тому числі пошук транспорту, планування маршрутів, та інші види логістичної підтримки;
- Контроль за оформленням транспортних документів на перевезення вантажів, в тому числі комунікація з постачальниками/перевізниками щодо своєчасного відвантаження товарів;
- Контроль за розрахунками з перевізниками та обміну документами для отримання транспортних послуг, ведення звітності;
- Пошук постачальників пасажирських перевезень;
- Послуги із бронювання транспорту, готелів, залізничних та автомобільних квитків тощо
КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту;
КВЕД 82.11 Надання комбінованих офісних адміністративних послуг;
КВЕД 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.;
КВЕД 79.90 Надання інших послуг бронювання та пов’язана з цим діяльність.
Вимоги до кваліфікації підрядника:
- Вища освіта.
- Досвід роботи в логістичній сфері не менше 2 років.
- Досвід роботи з постачальниками.
- Вміння вести звітність виконаної роботи.
- Вільне володіння українською мовою.
- Вміння дотримуватися дедлайнів.
- Розвинуті комунікативні навички, відповідальність, орієнтація на результат, стресостійкість.
Умови:
Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якому буде детально викладено умови співпраці.
Вимоги до підрядника – учасника тендеру:
- Обов’язкова реєстрація фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.
- Наявність відповідних КВЕДів.
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Резюме.
У разі відсутності реєстрації фізичної особи-підприємця, учасник надає організатору наступні документи:
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (вказавши в п4., що “Готовий/а зареєструвати ФОП”);
- Резюме.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 01 січня 2025 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою «Відкриті торги: закупівля послуг транспортного логіста (за проєктом Malteser)», на адресу: procurementsss@radnyk.org.
Тендерна процедура:
- Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
- До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
- Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
- Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та відповідатиме професійному досвіду та компетенціям.
- Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
- Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.
Додаткові застереження:
- Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
- Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Індивідуальний підхід та рівні можливості.
БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 26 грудня 2024 року.