Послуги тренера_ки/фасилітатора_ки
- Загальна інформація
Замовник послуг: БО «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДу» в рамках проекту CAMP «Прогресивний моніторинг на рівні спільнот та сила громад» (CAMP: Community Advanced Monitoring and Power) в рамках виконання умов договору № 001-CDC-25 про надання субгранту від 14.01.2025 року між Благодійною організацією “Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ” та Замовником за 100% фінансування проекту Урядом США через Департамент охорони здоров’я та соціального забезпечення США (DHHS) /Центри контролю та профілактики захворювань США (CDC) в рамках «Покращення послуг з профілактики, догляду та лікування ВІЛ шляхом розширення прав і можливостей пацієнтів, залучення громадськості та вдосконалення інформаційних систем громадського здоров’я в Україні в рамках Президентського плану надзвичайних ситуацій для допомоги у боротьбі зі СНІДом (PEPFAR)».
- Умови надання послуг та здійснення оплати:
- Оплата послуг, указаних у цьому оголошенні, здійснюється на підставі Договору цивільно-правового характеру про надання послуг.
- Вартість послуг, обумовлених Договором, визначається із часу, необхідного для надання послуг, і вартості години. Передбачено залучення Передбачено проведення тренінгу 2 тренерами в ко-тренерстві. Деталізація статті витрат: 10 годин підготовка, 8 годин проведення (день 1), 8 годин проведення (день 2), 4 години – написання звіту за результатами проведення тренінгу та опрацювання анкет зворотного зв’язку.
- Надавач послуг надає послуги на власний ризик, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку та самостійно, на власний розсуд, організовує їх надання. Для цього він використовує власні ресурси та матеріали.
- За умовами Договору надавач послуг зобов’язується надавати Замовнику послуги відповідно до Технічного завдання (описаного нижче в оголошенні).
- Підтвердженням фактичного надання та отримання послуг є належно оформлений Акт про надані послуги. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового розрахунку після їх повного надання, прийняття та підписання Акта про надані послуги.
- Кількість потенційних надавачів послуг у межах конкурсу:
Планується підтримання пропозицій в кількості 2 (двох) надавачів послуг. Обов’язковою умовою конкурсу є наявність ФОП 3-ї групи ЄП, який не перебуває в стані припинення з відповідним КВЕД 86.90 Інша діяльність у сфері охорони здоров’я та/або 63.99 Надання інших інформаційних послуг (або інший релевантний послугам КВЕД).
- Термін надання послуг: кінець лютого початок березня 2025 року.
- Обсяг послуг (технічне завдання), Кваліфікаційні вимоги, Критерії оцінки та відбору пропозицій описані в розгорнутому Оголошення_Тренерські послуги, що є обов’язковим до ознайомлення.
Зверніть увагу: Документи, які передбачають підпис учасника конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії або якісні фото. - Перелік документів, які необхідно подати:
- Заповнений, підписаний та відсканований Додаток №1Додаток 01_Деталізація розрахунку вартості години до оголошення (пропозиція по оплаті послуг (грн. за годину консультування)).
- Заповнена, підписана та відсканована інформація щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою (форма: Додаток 02_Дані щодо оплати виконавця додається до оголошення).
- Усі документи, які вимагаються Додатком до оголошення (зокрема резюме та сертифікати).
- Особливі умови:
- Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Тренерські послуги».
- Термін подання документів: до 07 лютого 2025 року, реєстрація документів завершується о 12:00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
- За додатковою інформацією звертатися в БО «Фонд профілактики хімічних залежностей та СНІДУ» до заступника директора з програмних питань Міненко Тетяни Вікторівни, е-mail: common@saapf.kiev.ua.