Послуги тренера/ки з сексуальної освіти
Послуги тренера/-ки з сексуальної освіти закуповуються в рамках проєкту “Посилення участі та працевлаштування підлітків і молоді через молодіжну роботу та поглиблення і розвиток молодіжної політики в громадах Київської, Житомирської та Чернігівської областей”, що реалізовується ГО “Дівчата” за підтримки ЮНІСЕФ Україна та Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини через німецький державний банк розвитку KfW.
Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі із маркуванням: «RFP №PF.UKR/PCA2025820/PD2025662/2: Послуги тренера/-ки з сексуальної освіти» не пізніше 23:59, 30 квітня 2025 року.
Цей Запит на подання пропозиції оголошується з метою укладення договору на закупівлю послуг тренера/-ки з проведення сесій з сексуальної освіти, викладеними в цьому Запиті на пропозиції (RFP) №PF.UKR_PCA2025820_PD2025662_2.
Послуги тренера/-ки надаватимуться онлайн (через Zoom або інші платформи) та/або офлайн у визначених локаціях у цільових громадах Житомирської, Київської та Чернігівської областей відповідно до графіка, узгодженого з координатором проєкту.
Обов’язкові вимоги:
- Реєстрація ФОП 3 групи з відповідними КВЕДами або готовність зареєструвати ФОП.
- Перебування або готовність до поїздок у межах визначених територіальних громад.
- Відмінні комунікативні навички, гнучкість та здатність адаптувати навчальний матеріал до різних аудиторій.
- Вміння налагоджувати та підтримувати контакти.
- Вільне володіння українською мовою.
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта (соціальні науки, педагогіка, психологія, гендерні студії).
- Досвід проведення тренінгів на теми сексуальної освіти, гендерної рівності – не менше 1 року.
- Досвід з підготовки, організації і проведення інформаційно-просвітницьких сесій.
- Володіння інтерактивними методиками навчання, фасилітації та онлайн-інструментами.
- Наявність сертифікатів з тематичних програм.
- Досвід співпраці з гуманітарними організаціями.
- Володіння пакетами Microsoft Office та Google Workspace.
Перелік документів для участі у закупівлі:
- Належним чином заповнена та підписана Реєстраційна форма постачальника/-ці надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А.)
- Належним чином підписана Технічна специфікація надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б.)
- Належним чином підписана Фінансова пропозиція надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В.)
- Копія дійсниого документу про реєстрацію суб’єкта господарювання (на момент оголошення тендеру).
Копія дійсного документу про податковий статус (на момент оголошення тендеру). - Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників/-ці, надісланий у форматі .pdf
- Резюме ключових експертів/-ок, які надаватимуть послуги.
- Копії дипломів ключових експертів/-ок, які надаватимуть послуги.
- Копії сертифікатів (за наявності) ключових експертів/-от, які надаватимуть послуги.
- Опис підходів до проведення інформаційно-просвітницьких сесій
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 29 квітня 2025 року.