Послуги з допомоги у створенні резюме та підготовки до співбесіди (онлайн)

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Girls

Copy of Запрошуємо до участі у ТЕНДЕРІ
Послуги з допомоги у створенні резюме та підготовки до співбесіди (онлайн)

В межах проєкту «Розширення прав і можливостей жінок в Україні шляхом перекваліфікації», що реалізується за фінансової підтримки Solidaritätsdienst International (SODI), громадська організація «Дівчата» оголошує конкурс на закупівлю послуг із допомоги у створенні резюме та підготовки до співбесіди для 160 бенефіціарок для забезпечення якісної підготовки кандидаток до процесу працевлаштування шляхом створення професійного резюме та підготовки до співбесіди.

Мета надання послуг:

Надання 320 індивідуальних онлайн консультацій із допомоги у створенні резюме, підготовки до потенційної співбесіди та/або заснування власної справи для 160 бенефіціарок, охоплених проєктом.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Конкурс № PF.2408UA720/5 Послуги з допомоги у створенні резюме та підготовки до співбесіди (онлайн)» не пізніше 14 січня 2025 року до 23:59 за київським часом.

Вимоги до підрядника/-ці:

  1. Вища освіта у сфері психології, менеджменту, соціології, HR або інших суміжних сферах.
  2. Досвід роботи у сфері кар’єрного консультування не менше 2 років.
  3. Знання актуальних тенденцій на ринку праці, вимог до професій та навичок.
  4. Відмінні комунікативні навички та здатність працювати з клієнтами(ками) з різним професійним досвідом.
  5. Володіння методиками підготовки до співбесід та сучасними стандартами оформлення резюме.
  6. Вміння використовувати сучасні платформи для проведення онлайн-консультацій (Zoom, Google Meet, Teams тощо).
  7. Реєстрація ФОП 3 групи з відповідними КВЕДами або готовність зареєструвати ФОП.
  8. Наявність рекомендацій та сертифікатів буде перевагою.
  9. Володіння пакетами Microsoft Office та Google Workspace.

Обовʼязковий перелік документів: 

  1. Реєстраційні документи (Виписка з ЄДР та витяг з реєстру платників ЄП).
  2. Резюме з вказання релевантного досвіду надання таких послуг.
  3. Заповнена Цінова пропозиція (Додаток А1) з підписом та печаткою (якщо є), надісланий у PDF форматі.
  4. Належним чином підписаний Кодекс поведінки постачальників, надісланий у форматі .pdf
  5. Рекомендації (за наявності)

Більш детально з умовами тендеру можна ознайомитись: Запрошенням до участі у конкурсі Request for Quotation (RFQ) _PF.2408UA720_5

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел.поштою: [email protected] до 13 січня 2025 року.


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Aсистент/ка / Адміністратор/ка

Аналітик/иня в Одеську область

Вакансія: Administrative and finance officer

СММ-менеджер/ка

Фандрейзер/ка