Послуги з фасилітатора/ки дводенної конференції для центрів “Зроблено в Україні” (Київ)
ЗАВЕРШЕНО
КОНТЕКСТ ТА ОПИС ПРОЄКТУ
Закупівля послуг за цим технічним завданням здійснюється ГО «Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» в рамках програми малих грантів, що реалізується в межах Проєкту «Регіони без бар’єрів», що реалізується Програмою розвитку ООН в Україні і фінансується Японією.
Проєкт має на меті зміцнити спроможність місцевих установ для підтримки релокації та безперервності функціонування бізнесу, а також забезпечити доступ місцевих та переміщених підприємств, що постраждали від війни, до механізмів швидкої допомоги.Такі заходи, спрямовані на коротко- та середньостроковий період, спираються на ініціативи, започатковані місцевою владою, а також зорієнтовані на подальші етапи відновлення, де підтримка зосереджуватиметься на зміцненні підприємств з орієнтацією на експорт задля ширшого виходу українського бізнесу на міжнародні ринки.
ЗАГАЛЬНА МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Загальною метою цього завдання є отримання послуг для відкриття Центрів «Зроблено в Україні». Ця закупівля відповідає досягненню цілей Угоди про надання гранту UNDP_UKR_2024_JSB/18 від 04.12.2024 року.
ЗАВДАННЯ ФАСИЛІТАТОРІВ
- Підготовка методології проведення фасилітаційних сесій відповідно до програми конференції.
- Модерація дискусійних панелей, групових сесій, мозкових штурмів.
- Забезпечення активної взаємодії учасників та створення продуктивної атмосфери.
- Використання сучасних фасилітаційних методів (Design Thinking, World Café, Open Space тощо).
- Аналіз результатів роботи учасників, підготовка підсумкового документа (резюме ключових ідей, напрацьованих рішень).
- Підготовка звіту (опису ключових меседжів) панельних дискусій конференції.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
- Проведення якісних фасилітаційних сесій, які сприятимуть обміну досвідом між учасниками.
- Напрацювання конкретних рекомендацій щодо розвитку регіональних офісів «Зроблено в Україні» як платформ для підтримки підприємництва.
- Формування дорожньої карти розвитку мережі офісів у 2025 році.
УМОВИ ОПЛАТИ
Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».
Постачальник укладає договір з ГО «Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності». Якщо Постачальник є фізичною особою-підприємцем, то він/вона самостійно сплачує відповідні податки.
Оплата буде здійснена одним траншем згідно з наступним графіком платежів:
- Платіж 100 % суми контракту у строк 20 робочих днів після виконання завдань та досягнення результатів .
ВИМОГИ ДО ЗВІТНОСТІ
Постачальник працюватиме під керівництвом визначеного представника ГО «Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності».
Постачальник повинен дотримуватися системи моніторингу, оцінки і контролю якості, впровадженої ПРООН.
Постачальник повинен узгоджувати всі етапи завдання та переходити до наступного етапу лише після отримання схвалення попередніх.
ДОСВІД І КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКА
- Досвід надання послуг від 1 року;
- Вміння працювати з замовниками та чітко дотримуватися дедлайнів.
ВИМОГИ ДО ПОДАННЯ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
Цінова пропозиція подається до ГО «Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» не пізніше 07 березня 2025 року (18:00). Разом з ціновою пропозицією просимо надіслати:
Резюме або портфоліо з відповідним досвідом;
Рекомендаційні листи/сертифікати/відгуки за наявності.
Документи повинні бути складені українською мовою, та у електронному вигляді (у форматі PDF одним файлом) надіслані учасником на електронні адреси [email protected] з темою листа «Цінова пропозиція на закупівлю послуг від ___________(ПІБ)».
Важливо! Вартість послуг повинна включати усі витрати пов’язані з доставкою товарів до отримувачів.