PR-менеджер у Миколаївську благодійну організацію «Всеукраїнська Мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


вакансія
PR-менеджер у Миколаївську благодійну організацію «Всеукраїнська Мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД»

Миколаївська благодійна організація «Всеукраїнська Мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» в рамках проекту HealthLink: «Прискорення зусиль України з метою подолання епідемії ВІЛ» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). шукає PR-менеджера.  

Дедлайн – 14 жовтня 2020 року.

Основні обов’язки:

Обов’язки:

  1. Веде базу даних ЗМІ, з якими підтримує постійну співпрацю.
  2. Розробляє відповідні заходи і плани розвитку зв’язків організації з громадськістю.
  3. Забезпечує контакти з відповідними органами виконавчої влади, періодичних видань, інших організацій щодо обміну інформаційними матеріалами.
  4. Проводить переговори щодо налагодження нових та підтримки існуючих контактів з представниками газет, журналів, радіо, телебачення, спортивних та культурних організацій.
  5. Забезпечує координацію зв’язків і безпосередньо здійснює зв’язок з періодичними виданнями (газетами, журналами).
  1. Організовує прес-конференції, зустрічі з громадськістю, виступи в засобах масової інформації керівника організації, інших представників організації, делегованих керівництвом.
  2. Готує і надає засобам масової інформації матеріали про діяльність організації.
  3. Проводить моніторинг ЗМІ, контролює матеріали з метою перевірки правильності відображення інформації, яка виходить з організації.
  4. Бере участь у підготовці й випуску рекламно-інформаційних видань, в т. ч. орієнтованих на залучення до організації дітей, молоді і дорослих.
  5. Забезпечує підготовку та оперативне подання для друку/розміщення інформаційних повідомлень на сторінці організації у Фейсбук та ЗМІ.
  6. За погодженням з керівником організації співпрацює з іншими об’єднаннями громадян, громадськими організаціями, органами державної влади, , бізнес структурами з питань, передбачених Статутом організації,
  7. Виконує інші доручення керівника.
  8. Звітує керівнику організації та інформує про свою діяльність у визначеній формі та передбачений термін.

Вимоги:

  1. Вища освіта у дотичних сферах (журналістика/PR, гуманітарні науки);
  2. Досвід роботи у сферах PR, журналістики тощо;
  3. Досконале знання української ділової мови;
  4. Відмінні навички письмового та усного спілкування;
  5. Навички співпраці зі ЗМІ, написання статей, роботи в соціальних мережах;
  6. Вміння налагоджувати комунікацію, готувати та презентувати інформацію, формулювати меседжі;
  7. Комп’ютерна грамотність: MS Office, пошукові системи, соціальні мережі;
  8. Ініціативність, відповідальність, пунктуальність, акуратність, креативність,
  9. Комунікабельність та здатність швидко приймати рішення;
  10. Вміння працювати в команді;
  11. Вітається обізнаність щодо тематики місцевого самоврядування та попередній досвід співпраці з органами місцевого самоврядування або державної влади.

Конкурсний відбір буде здійснюватися в 2 етапи: 1-ий телефонна співбесіда із кандидатами, відібраними за резюме, 2 – ий співбесіди з відібраними кандидатами.

На співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які пройдуть попередній відбір.

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, до керівника проекту Бондаренко Ірини Володимирівни, тел.  0935457167

Остаточне визначення переможців, які будуть залучені до реалізації проекту, відбудеться не пізніше 14.10.2020 року. Результати конкурсу будуть повідомлені учасникам електронною поштою не пізніше 14.10.2020 року.

Організатори конкурсу залишають за собою право заміни консультантау випадку неякісного виконання завдань проекту. 


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з супроводження діяльності та розвитку активностей центрів

Провідний фахівець/чиня з закупівель

Фахівець/чиня з супроводження діяльності та розвитку центрів

Оголошено конкурсний відбір фахівців для проведення тренінгу з Microsoft Excel

Провідний/на спеціаліст/ка із розвитку бізнесу

Керівни/ця Напряму з Відновлення