PR-менеджер/ка
БО «Світло надії» (далі – Організація) більше 25-ти років є лідером з надання соціальних послуг для представників ключових груп у Полтавському регіоні. На сьогодні діяльність організації впроваджується на території Полтавської, Харківської та Сумської областей. Основною метою Організації є: надання широкого спектру соціальних послуг та створення умов для сталого функціонування системи громадського здоров’я на рівні кращих міжнародних практик.
ЗАГАЛЬНИЙ ОПИС ПРОЄКТУ
БО «Світло надії» розпочала реалізацію проєкту «Інноваційні освітні та соціальні ініціативи для підтримки незахищених верств населення Сумської області» що реалізується за підтримки Swiss Solidarity. Цей проєкт спрямований на сприяння створенню безпечного, інклюзивного та справедливого середовища для навчання та розвитку, забезпеченню доступу до освіти для жінок і дітей та протидії гендерно зумовленому насильству на рівні 4 громад Сумської області: Конотопська, Роменська та Сумська. Термін реалізації проєкту 01.11.2024-31.10.2025 року.
Для успішної реалізації проєкту Організація надавача послуг PR-менеджера в м. Полтава.
Основні функції:
- Розробити комплексний план PR-активностей для просування проєкту на місцевому та регіональному рівні.
- Визначити ключові повідомлення, цільові аудиторії та канали комунікації.
- Створювати інформаційні матеріали (прес-релізи, статті, пости для соцмереж, інформаційні бюлетені тощо).
- Забезпечувати регулярну публікацію контенту на офіційних сторінках організації, включаючи соціальні мережі, сайт тощо.
- Забезпечувати підготовку медіа-кітів та актуальної інформації для журналістів.
- Організовувати інформаційні кампанії, що висвітлюють успіхи проєкту та його вплив на громаду.
- Брати участь у плануванні та організації публічних заходів (воркшопів, днів відкритих дверей, акцій тощо).
- Забезпечувати висвітлення заходів у медіа та соціальних мережах.
- Відстежувати ефективність PR-активностей за ключовими показниками (охоплення аудиторії, кількість згадок у медіа, взаємодія в соцмережах тощо).
- Надавати регулярні звіти з рекомендаціями для покращення PR-стратегії.
Професійні вимоги:
- Досвід роботи у сфері PR не менше 2-3 років.
- Знання сучасних інструментів та платформ для просування контенту.
- Досвід роботи з медіа, організації заходів, створення інформаційних кампаній.
- Вміння працювати із соціальними мережами, аналізувати ефективність контенту.
- Креативність, вміння працювати в умовах дедлайнів, сильні комунікаційні навички.
Термін виконання робіт: листопад 2024 року – жовтень 2025 року.
Умови здійснення оплати:
Оплата виконаних робіт здійснюється після передачі документації на підтвердження виконаної роботи по кожному завданню та підписання актів виконаних робіт.
МИ ПРОПОНУЄМО
Організація пропонує:
- Стабільний гідний рівень заробітної плати.
- Можливість працювати з однією з найсильніших українських НУО.
- Підтримка та наставництво.
- Теплий та дружній клімат в команді.
ПРОЦЕС ПОДАЧІ ЗАЯВКИ
Відправити резюме на адресу [email protected], зазначивши у темі листа “PR-менеджер”. Мотиваційний лист і опис досвіду роботи в період після повномасштабного вторгнення буде перевагою. Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю. Заявки приймаються до 22 листопада 2024 року.