PR-менеджер/ка у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ
ЗАВЕРШЕНО
Привіт! По той бік екрану проєктний відділ рекрутингу ЮНІСЕФ в Україні і ми відкриваємо конкурс (обійми) на позицію PR-менеджера(-ки) у спільний проєкт МОН та ЮНІСЕФ.
Вакансію подовжено до 09.08.2023 — включно. Поспішай!
Звучить «вау», правда? Швидкий «check» на нашу сумісність:
- сильний PR — кейси роботи зі ЗМІ та організації offline, online press-подій;
- готовність стати частиною великих трансформацій в українській освіті;
- інтерес до full-time залучення офісного формату в м. Київ (офіс МОН).
Три «так»? Все є?
Тоді детальніше.
«Must-have», щоб ти сяяв(-ла) на позиції:
- Досвід роботи в PR від 3 років (бажано — у креативних PR-, event-агенціях, в ідеалі — і в інноваційних державних структурах)
- Робота із ЗМІ. Ти — оперативно реагуєш на інфоприводи, знаєш як їх створювати та «де» медійно поширити ідею, аби вона розійшлась на цитати;
- Problem-solving. Досвід роботи та успішні кейси у сфері кризових комунікацій — бажано — всеукраїнського масштабу;
- Тексти. Любов до самостійної роботи з текстами (журналістські матеріали, ін.) на різну цільову аудиторію;
- Креативні ідеї, інновації, сучасні підходи — одні з основних потреб в рамках позиції — маєш бути в цьому «вау»;
- Стратегічні комунікації та івенти. Впевнений досвід у розробці та координації PR-кампаній, комунікаційних стратегій, креативних спецпроєктів, offline та online press-заходів;
- Лідери думок та партнери. Комунікація, що призводить до спільнотворення — з блогерами, міжнародними організаціями, інфлюєнсерами, ЗМІ, ін. (буде перевагою — мати особисту базу теплих контактів за напрямами роботи МОН);
- Project-менеджмент — аби координувати завдання колег (під твоїм керівництвом буде 5 спеціалістів), впевнено push-ити ком. проєкти та організовувати свою поточну роботу самостійно;
- Системність. Повага до структури та вміння працювати з таблицями, task-менеджерами (Asana);
- Мова. Грамотне володіння українською мовою, володіння англійською мовою на рівні B2 (та вище) — буде перевагою.
- Якщо маєш розуміння актуальних напрямів МОН, внутрішніх процесів та (або) досвід роботи в освітній сфері або державних органах влади — ціни тобі немає!
Soft-skills, які «підсвітять» твої таланти:
- Think outside the box, креативність;
- Ініціативність, проактивність;
- Здатність працювати в умовах форс-мажорів;
- Відповідальність, дисциплінованість.
Тож, майбутній(-ня) колего, у твоєму task-list будуть:
- Розробка та реалізація PR-кампаній МОН, генерація інфоприводів за напрямами;
- Розробка та реалізація тактичного плану заходів для реалізації комунікаційної стратегії МОН;
- Робота зі ЗМІ, підготовка прес-матеріалів, медіа-планів, message box-ів, дайджестів, статей та колонок;
- Організація та PR-супровід івентів МОН та нашої участі у партнерських івентах;
- PR-аналітика зовнішніх комунікацій МОН та підготовка планів з кризових комунікацій;
Твої перемоги на позиції ми гарантовано зможемо підсилити:
- Стабільною, конкурентною фінансовою мотивацією за результатами конкурсу;
- Можливістю звучати «голосно» разом з командою змінотворців, які активно та самовіддано працюють над освітніми трансформаціями в Україні;
- Перспективою професійного зростання до рівня «PR head» за результатами КРІ;
- Full-time+ в офісі МОН у м. Київ;
- Перший контракт до 31.12.2023 з можливістю (і ми хочемо так) продовження — для оформлення необхідна наявність або можливість відкрити ФОП (ІІІ група);
- Додатково ти будеш радіти від — системи внутрішнього навчання (наприклад, внутрішній університет ЮНІСЕФ), оплачуваних відпусток, гуртуючих активностей від ЮНІСЕФ (наприклад, книжковий клуб та клуб розмовної англійської) та ін.
Процес рекрутингу починається із заповнення форми, а далі —
телефонна співбесіда — тестове завдання — онлайн-інтерв’ю — оффер.
Відгукнутись на вакансію.
Форма відкрита до заповнення до 09.08.2023 року (включно).
До зустрічі на співбесіді?
Ми віримо у твій талант!