Проектний/а менеджер/ка з аудиту закупівель / Procurement Audit Project Manager

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
TetraTech

Tetra Tech
Проектний/а менеджер/ка з аудиту закупівель / Procurement Audit Project Manager

Tetra Tech є лідером у науці®, що надає трансформаційні енергетичні рішення для клієнтів по всьому світу. Наша робота допомагає людям і підприємствам підключатися до надійного електропостачання, зміцнює енергетичну безпеку та живить стійкі економіки. Ми структуруємо фінансування для укладання угод, що максимізують використання передових технологій і сприяють енергетичній незалежності. Ми допомагаємо створювати ефективні комунальні послуги та сучасні енергетичні мережі. Ми сприяємо створенню широких економічних можливостей у глобальному енергетичному секторі. Ми покращуємо життя та засоби до існування, вирішуючи критичні питання взаємодії енергії з охороною здоров’я, водопостачанням і продовольчою безпекою.

Опис проекту:
Tetra Tech надає енергетичну експертизу та технічну і матеріальну допомогу Уряду України. Цей проект спрямований на підвищення стійкості, надійності, доступності та безпеки секторів електропостачання, природного газу та централізованого теплопостачання. Обсяг робіт включає вирішення негайних проблем і фізичних пошкоджень енергетичної інфраструктури, а також підготовку до відновлення України після війни та забезпечення довгострокової енергетичної безпеки.

Опис посади:
Tetra Tech шукає Проектного менеджера з аудиту закупівель, який буде відповідальний за управління процесами аудиту закупівель і постачання матеріальної допомоги енергетичному сектору України. Проектний менеджер з аудиту закупівель буде керувати підготовкою основних оцінок аудиту закупівель проекту, проводити інспекції доставленого обладнання та матеріалів і забезпечувати дотримання контрактних угод між Tetra Tech і вибраними постачальниками для підтримки дотримання термінів доставки, технічних і якісних характеристик, а також доставки кінцевим користувачам. Аудиторська функція є важливою, особливо коли Tetra Tech визначає перевірки в наших процесах для забезпечення відповідності та прозорості. Ця роль вимагає поєднання управлінського досвіду, аудиту та експертизи в процесах закупівель. Роль проектного менеджера з аудиту закупівель є важливою для забезпечення того, щоб закупівельна діяльність організації проводилася ефективно, етично і відповідно до нормативних вимог. Ця посада підпорядковується старшому менеджеру з аудиту проектів.

Обов’язки на посаді:

  • Планувати та виконувати аудити закупівель, переглядати та оцінювати робочі процеси, політики та процедури закупівель, перевіряти записи, контракти та документацію з закупівель.
  • Проводити оцінку ризиків, пов’язаних із закупівельною діяльністю, забезпечувати відповідність законам, нормативам і політикам організації в сфері закупівель. Виявляти потенційні сфери ризику, шахрайства або порушення вимог і надавати рекомендації щодо коригувальних заходів.
  • Забезпечувати прозорість, відповідність і ефективність процесів закупівель шляхом періодичного перегляду контрактів, політик та практик для виявлення слабких місць чи неефективності. Це включає оцінку відносин з постачальниками та внутрішніми контролями, забезпечення дотримання регламентів Tetra Tech та складання звітів з аудиту з рекомендаціями для покращення ефективності закупівельної діяльності та мінімізації ризиків.
  • Співпрацювати з моніторами третьої сторони та зовнішніми аудиторами, якщо проводиться незалежний зовнішній аудит. Ділитися відповідною інформацією та звітами для полегшення процесу аудиту.
  • Підтримувати ефективну комунікацію з персоналом з закупівель, постачальниками, отримувачами та кінцевими споживачами товарів, обладнання та послуг.
  • Аналізувати показники ефективності закупівель, проводити інтерв’ю з працівниками з закупівель і зацікавленими сторонами, складати звіти з аудиту з висновками, рекомендаціями та планами дій.

Необхідні кваліфікації:

  • Ступінь бакалавра у відповідній галузі
  • П’ятнадцять років відповідного досвіду, з яких п’ять років досвіду роботи на посаді менеджера з закупівель, операційного менеджера, внутрішнього аудитора або в подібній ролі/посаді
  • Відмінні організаційні навички для дотримання термінів, сильні комунікаційні навички – усно і письмово, увага до деталей, здатність працювати самостійно
  • Вільне володіння англійською мовою
  • Здатність обробляти великий обсяг складних завдань

Бажані кваліфікації:

  • Ступінь магістра
  • Досвід керівництва персоналом
  • Робочі знання української або російської мови

Ця позиція буде гібридною, але вимагатиме частого регулярного відвідування офісу в Києві та може передбачати час від часу поїздки по Україні для взаємодії з місцевими зацікавленими сторонами.

https://tetratech.referrals.selectminds.com/jobs/procurement-audit-project-manager-ukraine-48911


Останні публікації цього розділу:

Регіональний/на асистент/ка

Програмний/на менеджер/ка в Харкові

Education and Training Еxpert

Консультант/-ка з мапування громадських організацій

Юрист/юристка з питань адвокації до Ліги Сильних

Технічний/а менеджер/ка проєктів (технічний/а консультант/ка)