Проєктний менеджер / адвокаційний асистент
ЗАВЕРШЕНО
Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ є об’єднанням громадських організацій, які після Революції Гідності у березні 2014 року об’єдналися з метою вироблення консолідованої позиції щодо необхідних для країни реформ та належного їх впровадження. Серед партнерів (донорів) організації – Представництво Європейського Союзу в Україні, Pact, ІСАР «Єднання», USAID, Міжнародний фонд «Відродження», посольства країн-членів ЄС, Посольство Канади, ПРООН, PRAVO-Justice, EUACI, NDI, Internews та ін.
Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ запрошує до команди проєктного менеджера/ адвокаційного асистента, фахівця своєї справи, який розділяє наші цінності та прагне долучитися до впровадження реформ в Україні.
Ключові завдання:
- сприяння Коаліції РПР в просуванні, імплементації та моніторингу реалізації реформ;
- забезпечення імплементації проєкту/проєктів Коаліції РПР;
- планування проєкту в програмі (Asana), моніторинг індикаторів їх виконання, строків;
- підготовка інформації керівнику про стан реалізації проєкту/ проєктів;
- підготовка звітів по проєкту та іншої необхідної інформації по проєкту/ проєктам на вимогу донора чи керівника;
- консультування з широкого кола питань в сфері адвокації, ініціювання підзаконних актів, інших документів Кабінету міністрів та інших центральних виконавчих органів, допомога у розробці/складанні адвокаційних планів,
- допомога у налагодженні постійної комунікації з представниками різних гілок влади, організації публічних заходів і закритих зустрічей;
- налагодження співпраці та забезпечення комунікації між експертами Коаліції РПР, ГО-членами Коаліції та ключовими стейкхолдерами;
- допомога менеджеру адвокації в імплементації адвокаційного плану на всіх його етапах;
- здійснення аналітичної роботи в рамках проєкту;
- моніторинг рішень Уряду та Парламенту, які можуть вплинути на реалізацію проєкта/ проєктів;
- розробка пропозицій щодо покращення діяльності проєкту/ проєктів Коаліції РПР, ГО-учасниць з впровадження стратегії Коаліції РПР і Дорожньої карти реформ;
- підготовка та надання інформації для звітів Коаліції РПР, аналізу політик, аналітики.
- залучення зовнішніх постачальників (наприклад, партнерські організації, експертів) для виконання проєкту;
- підготовка супроводжувальної документації для імплементації проєктів;
- підготовка та збереження іншої документації (в друкованому та електронному форматі) організації;
- забезпечення дотримання донорських процедур і політик, а також політик, процедур і правил Коаліції РПР у процесі реалізації проєкту;
- наповнення баз даних, баз контактів, необхідних для успішної реалізації проєкту/ проєкта при необхідності;
- збір, упорядкування та ведення відповідних підтверджуючих документів;
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта;
- розуміння процесу формування державної політики, законотворчих процесів;
- досвід громадської та/або проектної діяльності;
- досвід адвокаційної діяльності буде перевагою;
- досвід організації публічних заходів (зокрема запрошення та комунікація зі спікерами, підготовка програм, аналіз результатів та підготовки звітів) буде перевагою.
- навички письма, комунікації та ведення переговорів;
- стресостійкість та вміння працювати у стислі терміни;
- знання англійської мови не нижче рівня upper-intermediate;
- швидка адаптація до постійних змін у порядку денному;
- проактивність, орієнтованість на результат та висока відповідальність;
- наявність професійних контактів в органах влади, ГО та міжнародних інституціях буде перевагою.
Умови роботи:
- Робота на умовах проєктної зайнятості (щонайменше 15 місяців з можливістю подальшого продовження), повний робочий день;
- Графік роботи з 09:00 до 18:00 з можливістю гнучких змін.
- На період карантину робота здійснюється дистанційно (окрім обов’язкових зустрічей, упорядкування документації в офісі організації тощо);
- Динамічна та цікава робота із великою кількістю зовнішніх контактів;
- Можливість проходження додаткових спеціалізованих тренінгів;
- Можливість впливати на зміни в державі.
Будь ласка, надсилайте 1) резюме та 2) супровідний лист з інформацією про бажану оплату (обов’язково двома файлами, які додаються як вкладення до листа) українською або англійською мовами у довільній формі на адресу [email protected] до 08:00 21 червня 2020 року з темою листа «Вакансія_Адвокаційний асистент».
Файли обов’язково мають бути у форматі Word або PDF, а назва відповідати такій структурі:
Прізвище Ім’я_Резюме або Surname, Name_CV
Прізвище Ім’я_Лист або Surname, Name_Letter
У резюме просимо зазначити перелік організацій, проєктів, з якими співпрацювали раніше, а також обов’язково вказати контакти двох референтних осіб, що можуть надати рекомендацію.