Проєктний/а асистент/ка

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

Vacancy-вакансія-dfrfycsz7
Проєктний/а асистент/ка

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг  проєктного/ї асистента/ки.

Дата оголошення про тендер:  08 лютого  2024 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 21 лютого 2024 року

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59  21 лютого 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Деталізація послуг, які надає підрядник:

  1. Забезпечення підтримки загального офісного адміністрування, дрібних адміністративних закупівель та інших повсякденних потреб команди проекту;
  2. Допомога в підтримці електронної та паперової системи документообігу проекту, а також операційних процедур;
  3. Ведення календаря та плану реалізації проекту;
  4. Збір та впорядкування інформації, пов’язаної з реалізацієї проекту;
  5. Надання допомоги у планувані зустрічей, презентацій та інших передбачених проектом заходів;
  6. Координація поштових послуг та обміну документами між учасниками проекту, партнерами та контрагентами;
  7. Забезпечення зберігання паперової та електронної кореспондеції згідно системи документообігу проекту;
  8. Підготовка інформаційних матеріалів, презенацій проекту, та інших документів для реалізації заходів проекту;
  9. Підготовка проектів листів та документів за дорученням менеджера проекту.
  10. Виконання інших доручень менеджеру проекту.

Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. Вища освіта.
  2. Вільне володіння українською та англійською мовами (Upper intermediate
  3. мінімум).
  4. Досвід надання послуг в даній сфері не менше 1 року.
  5. Досвід роботи в урядових чи неурядових організаціях буде перевагою.
  6. Досвід управління даними та ведення проектної документації.
  7. Досвід організації тренінгів та семінарів.
  8. Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite.
  9. Вміння дотримуватися дедлайнів.

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якому буде детально викладено умови співпраці.

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

  1. Обов’язкова реєстрація фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Резюме.

У разі відсутності реєстрації фізичної особи-підприємця, учасник  надає організатору наступні документи:

  1. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (вказавши в п4., що “Готовий/а зареєструвати ФОП”);
  2. Резюме.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59  21 лютого  2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою «Відкриті торги: Послуги проєктного/ї асистента/ки», на адресу: procurementsss@radnyk.org.

Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та відповідатиме професійному досвіду та компетенціям.
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

 Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.

Запитання  щодо  тендеру  можна  надсилати  в  електронному  вигляді  за  ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 21 лютого 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project