Провідний експерт/ка з координації та управління МТП
Міжнародний благодійний фонд Карітас України шукає до себе в команду – Провідного експерта з координації та управління МТП.
Основні обов’язки:
- Збір, аналіз та оновлення інформації про функціонування та заповненість МТП.
- Контроль умов проживання та визначення потреб у покращенні інфраструктури МТП.
- Оцінка та моніторинг виконання проєктних інтервенцій у МТП.
- Надання рекомендацій щодо покращення управління та обслуговування МТП.
- Координація планування та реалізації проєктів перепрофілювання МТП в довгострокові житлові рішення.
- Взаємодія з міжнародними партнерами, Кластером СССМ та державними структурами для реалізації проєктів.
- Розробка рекомендацій для політик і процедур управління МТП.
- Підготовка проєктних заявок та бюджетів на фінансування діяльності МТП.
- Удосконалення СОПів для ефективного функціонування МТП.
- Координація між проєктами та програмами Карітас України для усунення дублювання зусиль та покращення ефективності.
- Підготовка достовірної та повної інформації щодо актуальних потреб мешканців МТП.
- Організація тренінгів з управління МТП, забезпечення захисту та протидії дискримінації.
- Розвиток експертного потенціалу у сфері СССМ.
- Розробка методичних матеріалів для навчання персоналу МТП.
Вимоги:
- Вища освіта у сфері гуманітарних або соціальних наук.
- Досвід роботи в неприбуткових організаціях в напрямах гуманітарного захисту (буде перевагою).
- Знання національного законодавства, гуманітарних принципів і міжнародних стандартів.
- Досвід роботи в соціальній сфері, знання національного законодавства у сфері захисту ВПО та інших соціальних груп населення.
- Знання гуманітарних принципів.
- Досвід реалізації гуманітарних та соціальних проєктів.
Необхідні професійні навички:
- Українська мова – вільне володіння.
- Англійська мова – читання та письмова комунікація (бажано).
- Впевнене користування пакетами Microsoft Office та MS Windows (Excel, Word, Canva, PowerPoint, Outlook).
- Вміння ефективно планувати та фокусуватися на досягненні результатів.
- Високі комунікативні навички.
Особисті якості та навички:
- Ефективна комунікація.
- Будування стосунків та вирішення конфліктів.
- Лідерство та делегування.
- Прийняття рішень у стресових умовах.
- Планування та організація часу.
- Гнучкість і готовність до нових викликів.
- Креативне вирішення проблем.
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування.
- Конкурентний рівень заробітної плати.
- Потрібні ресурси для виконання поставлених завдань.
- Можливість професійного зросту до рівня фахівця, менеджера (по результатам роботи).
Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.
З політиками та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті: https://caritas.ua/sfg/
Звертаємо Вашу увагу на те, що дана вакансія передбачає проведення ряду перевірок, включно з перевіркою рекомендацій від попередніх працедавців та перевіркою даних щодо судимостей.
Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected]
Термін розгляду надісланого резюме — від 1 до кількох тижнів до моменту закриття вакансії. Зверніть увагу, що для розгляду вашого резюме важливо, щоб ваш досвід, навички та мотивація долучитись до нашої команди (зазначені в мотиваційному листі) відповідали опису вакансії.