Провідний фахівець/чиня з розвитку персоналу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

vacancy_dfrfycsz(4) prostirjob
Провідний фахівець/чиня з розвитку персоналу

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (ТХЧУ) оголошує конкурс на посаду  Провідний фахівець\чиня з розвитку персоналу відділу розвитку персоналу 

Товариство Червоного Хреста України – найбільша гуманітарна організація України, яка одна з найперших реагує на всі надзвичайні ситуації в країні і надає допомогу тим, хто найбільше її потребує. 

Відчуваєте, що можете зробити світ кращим? Приєднуйтесь до Товариства Червоного Хреста України:  

  • Можливість творити добро: Допоможіть тим, хто цього потребує, і відчуйте натхнення  від зробленого внеску  
  • Нові знання та навички: Пройдіть цікаві тренінги, станьте волонтером або співробітником і отримайте досвід, який стане у пригоді в житті.
  • Друзі та однодумці: Приєднуйтесь до команди небайдужих людей, які завжди готові прийти на допомогу.
  • Гордість за свої дії: Долучайтесь та відчуйтесь гордість за те, що ви – герой!

ТЧХУ – це тисячі людей по всій Україні, які щодня роблять світ кращим. 

Основним завданням на посаді є забезпечення якісного процесу розвитку персоналу. Підтримка корпоративної культур та внутрішньої комунікації

Обов’язки: 

  1. Проведення регулярних опитувань для визначення потреб у навчанні та розвитку.
  2. Створення планів навчання та розвитку в залежності від категорії працівників.
  3. Розробка корпоративних програм навчання та розвитку.
  4. Організація навчання: Пошук та залучення тренерів; організація та проведення навчальних заходів, контроль за ефективністю навчання.
  5. Аналіз результатів навчання та внесення змін до програм за необхідності.
  6. Сприяння розвитку позитивної атмосфери в колективі та підтримка корпоративної культури.
  7. Організація командоутворюючих заходів.
  8. Підтримка працівників в процесі адаптації.
  9. Точкова допомогоа колегам в інших проєктах.
  10. Задачі від прямого керівника.

Додаткові обов’язки:

  1. Забезпечення розсилок від відділу із загальною інформацією для персоналу
  2. Внутрішня комунікація з питань впровадження корпоративної культури

Вимоги:  

  • Вища освіта в сфері управління персоналом, бізнес – адміністрування або суміжних галузях
  • Не менше 3-х років в релевантній сфері
  • Досвід в організації тренінгів
  • Досвід здійснення закупівель навчальних послуг
  • Навички комунікації та презентації: для ефективного спілкування з різними категоріями співробітників
  • Організаторські здібності
  • Стресостійкість
  • Мультизадачність
  • Креативність
  • Впевнений користувач ПК
  • Суворе дотримання конфіденційності особистих даних співробітників
  • Українська мова- вільне володіння
  • Знання Англійської мови буде плюсом

Товариство Червоного Хреста України пропонує: 

  • Цікаву, різноманітну та багатозадачну роботу;
  • Працевлаштування згідно КЗпП;
  • Своєчасну виплату заробітної плати;
  • Дружній і згуртований колектив однодумців;
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за її межами.
  • Унікальний досвід роботи в найбільшій громадській організації України

 

Ми маємо на меті створити в ТЧХУ безпечне та інклюзивне  середовище, яке забезпечить усім співробітникам, волонтерам незалежно від віку, статі та гендерної приналежності, етнічного походження, релігії, наявності інвалідності, сексуальної орієнтації рівний доступ до можливостей, захист їх гідності та рівність прав. 

Ми є роботодавцем з рівними можливостями для всіх працівників, в тому числі для осіб з інвалідністю. 

Ми  не дискримінуємо у своєму виборі та працевлаштуванні на основі раси, кольору шкіри, релігії, статі, національного походження, політичної приналежності, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, сімейного стану, інвалідності, генетичної інформації, віку. 

Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці.  

Робоче місце:  м. Київ, вул. Ділова, 3

Випробувальний термін – 3 місяці. 

 

Просимо надсилати резюме із зазначенням бажаного рівня зарплати з позначенням посади за наступною адресою: [email protected]

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії. 

 


Останні публікації цього розділу:

Молодший фахівець/фахівчиня проекту з соціально-правового захисту / Protection Assistant

Асистент/ка з управління інформацією (управління колективними центрами) / Information Management Assistant (CCCM)

Молодша(-ий) юридична(-ий) радниця (-к) програми «Прозорі міста» до Transparency International Ukraine

Менеджер/ка з міжнародних зв’язків

Консультант/ка з оцінки впливу та досліджень у сфері психосоціальної підтримки (MHPSS) / MHPSS Impact Assessment and Research Consultant

Фахівець/чиня з безпеки зі знанням англійської мови (Officer, Security)