Провідний_а фахівець_чиня з соціально-правового захисту (Кейс-менеджмент)
ЗАВЕРШЕНО
Данська рада у справах біженців (ДРБ) є провідним агентством із захисту, адвокації та просування довгострокових рішень для населення, яке постраждало від переміщення.
Наразі ДРБ шукає провідного фахівця з соціально-правового захисту для своєї діяльності в місті Суми. Ця посада підпорядковуватиметься керівнику відділу соціально-правового захисту.
Загальна мета ролі:
Під керівництвом керівника відділу соціально-правового захисту, провідний фахівець з соціально-правового захисту впроваджуватиме заходи з кейс-менеджменту для вразливих осіб. Кейс-менеджмент — це структурована форма підтримки, зосереджена на підтримці вразливих осіб, які потребують допомоги, за допомогою емоційної підтримки та надання їм доступу до послуг та інформації. Він/вона тісно співпрацюватиме з громадами, організаціями громадянського суспільства (ОГС) та державними службами для виявлення вразливих осіб, які потребують підтримки, проведення картографування послуг та обміну інформацією про доступні послуги. Він/вона базуватиметься в офісі ДРБ в місті Суми, з поїздками у Сумах та Сумській області області.
Кандидати, які не мають досвіду роботи з вразливими групами або в кейс-менеджменті, але зацікавлені в цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки навчання буде проводитися на робочому місці.
Основні обов’язки:
Під наглядом керівника відділу соціально-правового захисту, провідний фахівець з соціально-правового захисту буде:
- Надавати послуги кейс-менеджменту вразливим особам, включаючи проведення оцінки потреб клієнта, розробку планів дій, обмін інформацією та перенаправлення до інших постачальників послуг, а також здійснення подальшої роботи з клієнтом.
- Заповнювати та забезпечувати безпечне зберігання документів, необхідних для кейс-менеджменту, включно з формою перенаправлення та формою згоди.
- За потреби перенаправляти клієнтів до інших надавачів послуг, зокрема медичних, юридичних, притулків, а також підтримувати клієнтів у відстоюванні їхніх потреб перед іншими службами.
- Супроводжувати клієнта, щоб полегшити йому доступ до послуг, коли це необхідно.
- Брати участь у нарадах з представниками інших служб, коли це необхідно.
- Надавати грошову або натуральну допомогу вразливим особам, щоб зменшити їхні ризики у сфері захисту.
- Контролювати роботу асистента з питань захисту та забезпечувати якість його діяльності.
- Здійснювати картування послуг для визначення доступних послуг у громаді. Налагоджувати та підтримувати зв’язки з відповідними державними та недержавними постачальниками послуг для надання безпечних перенаправлень.
- Проводити інформаційно-просвітницькі заходи із зацікавленими сторонами для обміну інформацією про послуги кейс-менеджменту, що надаються ДРБ, та інші теми, пов’язані з інформацією про захист.
- Координувати роботу з іншими відділами ДРБ для полегшення перенаправлення та обміну інформацією.
- Забезпечення своєчасного подання точних звітів донорам, а також ведення та оновлення програмної документації.
- Брати участь у підготовці пропозицій щодо фінансування нових проектів та надавати інформацію, пов’язану з роботою на місцях.
- Надавати регулярні звіти керівнику відділу соціально-правового захисту та/або менеджеру з соціально-правового захисту.
- Будь-які інші обов’язки, які можуть бути покладені на нього керівником відділу соціально-правового захисту та/або Менеджером з соціально-правового захисту, що мають відношення до досягнення цілей захисту.
Необхідний досвід та компетенції:
- Кандидати, які не мають досвіду роботи з вразливими групами або кейс-менеджменту, але зацікавлені в цій сфері, можуть подавати заявки, оскільки буде надано навчання на робочому місці.
- Вміння говорити на делікатні теми та працювати з людьми, які перебувають у скрутному становищі.
- Знання соціальної роботи, кейс-менеджменту, консультування є бажаним, але не обов’язковим.
- Відмінні міжособистісні та комунікативні навички, включаючи здатність ефективно працювати з вразливими особами, співробітниками та зацікавленими сторонами з різним досвідом.
- Бажаний досвід керівництва персоналом.
- Відмінні організаційні навички та навички управління часом, вміння визначати пріоритетність завдань і справлятися з декількома обов’язками.
- Високий рівень особистої доброчесності та розуміння конфіденційності та етики.
- Досвід роботи з Microsoft Office, Internet Explorer, Outlook/Exchange, операційними системами Windows.
- Знання англійської мови бажане.
- Знання української мови обов’язкове.
Усі посади в ДРБ вимагають від особи, яка обіймає цю посаду, оволодіння основними компетенціями ДРБ:
- Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
- Співпраця: Залучення відповідних сторін та заохочення зворотного зв’язку.
- Вміння взяти на себе ініціативу: Взяття на себе відповідальності та ініціативи з одночасним прагненням до інновацій.
- Спілкування: Слухати та говорити ефективно і чесно.
- Демонструвати доброчесність: Підтримувати та просувати найвищі стандарти етичної та професійної поведінки відповідно до цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, зловживань та домагань.
Необхідний рівень освіти:
Закінчена середня школа або відповідний рівень досвіду роботи. Бажана вища освіта.
Ми пропонуємо:
Тривалість контракту: 3-х місячний випробувальний термін з можливістю продовження контракту Рівень: H
Призначення місця роботи: Суми Дата початку: Якомога швидше
Заробітна плата та умови будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Процес подання
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=168501&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подання заявок: 03.09.2023