Провідний/а економіст/ка з фінансової роботи
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі
DRC Україна шукає Провідного економіста з фінансової роботи в м. Київ.
Загальна мета посади: забезпечення загального фінансового щоденного функціонування офісу та виконання програмної діяльності DRC у зоні відповідальності.
Загальна мета на цій посаді:
Фінанси
- Підготовка платіжних доручень в системі клієнт-банк;
- Обмін валюти, робота з касовими операціями;
- Підготовка заяв на перерахування грошей на банківський рахунок;
- Забезпечення щоденнего оновлення журналів витрат у системі Dynamics та касових книг у Excel для відображення фактичного стану каси та банківського балансу;
- Облік авансів та депозитів;
- Підготовка фінансових звітів та планів;
- Допомога в роботі з аудитами;
- Допомога з аудитом у кожному проекті за запитом керівника;
- Забезпечення використання відповідних статей бюджетів та проектів під час резервування витрат;
- Перевірка та підпис замовлень на закупівлю та запитів на платежі з фінансової сторони;
- Контроль витрат та їх коректні записи у журналах і касових книгах, а також забезпечення їх відповідності внутрішнім інструкціям DRC;
- Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів;
- Заповнення прогнозу витрат та дотримання консолідованої бюджетної таблиці;
- Перевірка розрахунків палива, наданих підрозділом відділу постачання і логістики, надання авансів на паливо та відшкодування палива;
- Перевірка угод, підтвердження звітів, супровід персоналу Програмних відділів під час візитів в місця імплементації проектів;
- Активна участь у гармонізації операційної роботи між регіональними та базовими офісами: обмін ідеями, створення інструментів, оновлення інструкцій тощо;
- За потреби надання іншої фінансової підтримки в офісі.
Ключові результати: (у пунктах)
- Фінансові ваучери скануються та щомісяця зберігаються на сервері;
- Банківські виписки, підготовлені та звірені в паперовому вигляді та в Dynamics;
- Регулярно переглядається та оновлюється бюджет витрат на підтримку офісу;
- Підготовлені фінансові звіти та плани.
Освіта та навички:
- Вища освіта у фінансовій сфері
- Хороше знання Microsoft Office
- Увага до деталей
- Критичне мислення
- Толерантна комунікація
Досвід:
- Попередній досвід у відповідній сфері, не менше 3-х років
Мови:
- Англійська: рівень достатній для виконання робочих обов’язків – читання, спілкування, письмова комунікація
- Українська: вільне володіння
- Російська: розуміння
Ми пропонуємо
Тривалість контракту: 3 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування.
Місце роботи: Київ
Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.
Медичне страхування та страхування життя.
Процес подачі заявки
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою).
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подачі заявок: 13-11-2022