Провідний/а економіст/ка з фінансової роботи (Finance officer)
ЗАВЕРШЕНО
Данська Рада з питань біженців (DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Наразі DRC шукає Провідного економіста з фінансової роботи в Харкові.
Загальний опис посади:
Фінансовий спеціаліст забезпечує підтримку реалізації програм DRC у східному регіоні, в Харківському офісі в зоні його відповідальності. Підпорядковується керівнику групи з адміністративно-фінансової діяльності (FATL), співпрацює з відділом закупівель, бухгалтерами та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання фінансових завдань і надання необхідної підтримки іншим командам у зоні своєї відповідальності.
Ваші обов’язки будуть:
- Готувати платежі, що здійснені банківськими переказами, готівкою або чеком в існуючих формах DRC під назвою Платіжні запити;
- Готувати заявки на перерахування грошей на банківські рахунки;
- Забезпечення щоденного оновлення Журналів витрат у ERP Dynamics та Касових книг у Excel для відображення фактичного стану існуючої каси та банківського балансу в усіх валютах;
- Подавати банківські виписки, касові рахунки та касові книги менеджеру з адміністративно-фінансової діяльності до 5 числа кожного календарного місяця;
- Забезпечувати видачу авансів та депозитів на основі схвалення регіонального керівника/прямого керівника та їх виплату протягом 4 тижнів після виникнення витрат;
- Забезпечувати використання відповідної статті бюджету та проекту під час резервування витрат;
- Забезпечувати своєчасне ведення бухгалтерського обліку на кінець місяця, включаючи підрахунок готівки та банківську звірку;
- Проводити перевірку та підписання Заявок на закупівлю (PR) та Запити на платежі з фінансової сторони (RfP);
- Забезпечувати належну систему зберігання фінансових документів;
- Переконуватися, що бухгалтерські записи зроблені відповідно до внутрішніх інструкцій DRC та законодавства України, точні та своєчасні, переглядаючи та затверджуючи журнали перед їх публікацією;
- Забезпечувати надсилання сканованих ваучерів до менеджера з адміністративно-фінансової діяльності щомісяця;
- Переглядати документи та переконуватися, що витрати закодовані для виправлення кодів бюджету та переконайтеся, що витрати будуть понесені відповідно до наявного бюджету;
- Спільно з FATL вести файл прогнозу бюджету (The File) для у зоні своєї відповідальності (проекти/бюджетні лінії);
- Обслуговувати касу, обмін валюти, підрахунок готівки, робота з готівкою в безпечному та конфіденційному режимі;
- Перевіряти журнали обліку та форми розрахунку палива, надані підрозділом ланцюга постачання, надавати аванс на паливо та відшкодування палива;
- Активно брати участь у гармонізації операційної роботи: обмінюватися ідеями, створювати інструменти, оновлювати інструкції тощо;
- За потреби надавати іншу підтримки в Базовому офісі;
- Здійснювати бюджетний моніторинг та прогнозування – перегляд бюджетних витрат та консолідація інформації, необхідної для підготовки прогнозу;
- Забезпечувати, щоб витрати на підтримку (паливо, зарплата, орендна плата тощо) розподілялись на основі звітних витрат, підтверджених відповідними підтверджуючими документами.
Необхідний досвід та технічні компетенції:
- Ми очікуємо, що ви матимете принаймні 2 роки досвіду роботи у фінансовій сфері чи у суміжних сферах.
- Вища освіта у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, економіка праці, менеджмент, управління персоналом).
- Відмінні навички роботи з Microsoft Office, особливо Excel.
- Акуратність в оформленні документів.
- Фінансова грамотність.
- Комунікативні навички.
- Досвід роботи в ІНГО буде перевагою.
- Досвід роботи з ERP програмами буде перевагою.
- Вільне володіння письмовою та усною українською або російською мовами.
- Англійська на середньому або просунутому рівні (розмова/читання/письмо).
Усі посади DRC вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями DRC:
- Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів
- Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення відгуків
- Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій
- Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно
- Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки DRC, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування програми. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
- Дата початку: якнайшвидше
- Тип контракту: повна зайнятість. Робота у офісі
Процес подачі заявки:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою) за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=167359&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подачі заявок: 02 квітня 2023 р.
Вакансія тільки для громадян України.
Щоб отримати додаткову інформацію про Данську Раду у справах біженців, відвідайте наш веб-сайт drc.ngo